سبک زندگی

این نشان می دهد که شریک زندگی شما “کمی خیانتکار” است.

(این گزارش ترجمه شده است؛ داده های گزارش های علوم اجتماعی هرگز 100% دقیق نیستند و آنها نباید منبع درگیری در زندگی مشترک باشند. با این حال، دانستن گزاره های مورد بررسی فوایدی نیز دارد.

بعد- آیا شریک زندگی شما پیام های آنلاین را مخفی می کند و در رسانه های اجتماعی کنایه آمیز و لاس می کند؟ آیا او دوست صمیمی خود را زیاد می بیند یا برای کمک به همان فرد زیاد می میرد؟!

به گزارش سان؛ این علائم اغلب کوچک می تواند به این معنی باشد که فرد “کمی فریبکار” است. اکنون در رسانه های اجتماعی، به ویژه در تیک توک، کاربران بسیار می گویند که طرف مقابلشان با جنس مخالف به گونه ای ارتباط برقرار می کند که واقعاً دوست ندارند.

این خیانت کوچک که شبیه هیجان یک رابطه است، می تواند بسیار آسیب زا باشد و به مراحل جدی تری سرایت کند.

اگر در این مورد نگران هستید، به شریک زندگی خود بگویید که چه احساسی دارید تا بتوانید در مورد مرزها توافق کنید و اینکه آیا هر دو کاملاً متمرکز و متعهد به رابطه هستید یا خیر.

در اینجا رفتارهای شیادهای کوچک وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

باز نگه داشتن پروفایل دوستیابی آنلاین: آیا واقعاً به طور تصادفی فراموش کرده اند آن را ببندند؟ یا آنها همیشه گزینه های خود را باز نگه می دارند؟ اساساً اگر در رابطه هستید و توافق کرده اید که با هم بمانید، این پروفایل های دوستیابی آنلاین باید به طور کامل حذف شوند.

ارسال پیام های معاشقه به صورت آنلاین: اگر شریک زندگی شما در یک بار یا رستوران با کسی گفتگوی عاشقانه داشته باشد، اکثر مردم این را غیرقابل قبول می دانند. این موضوع در رسانه های اجتماعی یکسان است و تفاوتی ندارد. اگر بین دو نفر صمیمیت فیزیکی وجود نداشته باشد، گفتگوهای جنسی و عاطفی بی احترامی محسوب می شود.

پنهان کردن پیام‌های ارسالی و دریافتی: اگر شریکی پیام‌ها را پنهان کند، ممکن است چیزی را پنهان کند.

دوست داشتن عکس های سکسی آنلاین: اگر همه افرادی که شریک زندگی شما در رسانه های اجتماعی دوست دارد سکسی هستند، باید نگران باشید.

حفظ ارتباط با شرکای سابق: بسیاری از افراد گاهی اوقات به دلیل فرزندان مشترک خود با شرکای قبلی در ارتباط هستند و برخی با یکدیگر دوست می مانند. اما اگر متوجه شدید که آنها هنوز در حال تبادل پیام های معاشقه هستند و با هم خیلی راحت به نظر می رسند، باید از خود بپرسید که آیا آنها خیلی به هم نزدیک هستند یا خیر.

اگر او عکس های شما یا شما را با هم به اشتراک نمی گذارد: اگر عکس های شما یا شما را با هم در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذارد، به این معنی است که می خواهد مجرد به نظر برسد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا