این میوه ها کپسول های ضد پیری هستند

بسیاری از خانم ها به دنبال راه هایی برای زیباتر شدن هستند، هرچند که ما دائما در حال پیشرفت در علم پزشکی برای دستیابی و تحقق هر چه بیشتر زیبایی هستیم و شاهد تجلی روش ها و روش های جدید جراحی در این زمینه هستیم، اما با تغذیه و استفاده از روش های ایمن. همچنین می تواند زیبا باشد و به این هدف برسد.

زغال اخته، محافظ ضد لک

به گزارش دیلی انترتینمنت ریپورت، زغال اخته میوه ای بسیار مفید برای سلامتی، حاوی ویتامین K، منیزیم، فسفر، منگنز، آهن، روی و… است که در تقویت استخوان ها و عملکرد سالم آن ها موثر است. این میوه همچنین برای سلامت دندان ها مفید است، ضد تیرگی است و به سفید شدن دندان ها کمک می کند.

بذر کتان، اکسیر جوانی

بذر کتان یکی یکی از قدیمی ترین دانه ها با ارزش غذایی بالا است. خواص آنتی اکسیدانی دانه کتان التهاب و سوزش را تسکین می دهد، خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد، پوست را سفت می کند و از افتادگی پوست جلوگیری می کند.

کیوی، میوه آدامس پسند

بسیاری از میوه ها منبع بسیار مهمی برای سلامت دهان و لثه هستند. کیوی یکی میوه مفیدی است که سرشار از ویتامین C است و نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت لثه و دندان دارد.

کلم قرمز ضد چروک

کلم قرمز حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C، E و A است که در تولید کلاژن نقش دارند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند. آب کلم قرمز به آبرسانی، تقویت و حفظ شفافیت طبیعی پوست کمک می کند.

مرکبات، کپسول ضد پیری

مرکبات میوه هایی با انواع مواد مغذی هستند که به نرم شدن پوست خشک و همچنین سایر مشکلات پوستی از جمله ترک خوردگی پوست کمک می کنند. تحقیقات نشان داده است افرادی که بیشتر مرکبات مصرف می کنند چین و چروک کمتری دارند و پوستی جوان تر از بقیه ما دارند.

برگ زردآلو، نگهبان رنگ پوست

خوردن برگ زردآلو برای پوست مفید است. ویتامین های C و E موجود در برگ های زردآلو با خنثی کردن رادیکال های آزاد و کاهش خطر آفتاب سوختگی، از پوست در برابر آسیب اشعه ماوراء بنفش و آلاینده های محیطی محافظت می کند.

آلو، لکه ها را پاک کنید

سیب زمینیها یکی این میوه تابستانی است که حاوی مواد مغذی بسیاری از جمله فیبر و آنتی اکسیدان است. مواد مغذی موجود در آلو خشک با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و در نهایت از تجمع آلاینده ها و چربی اضافی و همچنین ظاهر شدن لکه ها و آکنه روی پوست جلوگیری می کند.

سیر، جوان کننده پوست

سیر یک شگفتی طبیعی با خواص منحصر به فرد در نظر گرفته می شود. سیر حاوی آنتی اکسیدان هایی است که در محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد نقش دارند و با کاهش اثرات مضر عوامل محیطی به جلوگیری از پیری زودرس کمک می کنند.

تمشک، رشد سریع مو

منیزیم و سیلیکون موجود در تمشک قرمز کیفیت مو را بهبود می بخشد. سیلیکون موجود در تمشک در عرض چند هفته موها را پرپشت می کند و رشد سریع مو را تضمین می کند.

آووکادو، میوه جوان

آووکادو میوه ای سبز روشن با حفره بزرگ و پوست تیره است. افزودن آووکادو به رژیم غذایی التهاب پوست را کاهش می دهد، روند بهبود زخم را تسریع می کند، پوست را جوان می کند و پوست خشک را تسکین می دهد.

غلات کامل، پاک کننده پوست

غلات کامل یا غلات تصفیه نشده یا غلات کامل غلاتی هستند که سبوس و جوانه آنها از هم جدا نشده باشد. این غلات حاوی فیبر و مواد مغذی بیشتری هستند و وضعیت پوست را بهبود می بخشند.

گوجه فرنگی برای پوست مفید است

گوجه فرنگی میوه ای سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی است و می تواند فواید زیادی برای پوست داشته باشد. رفع التهاب پوست، درمان جوش و قرمزی، ایجاد حس شادابی و رطوبت به پوست، از بین بردن لکه های قهوه ای و چین و چروک پوست و… همگی از فواید زیبایی گوجه فرنگی است.

چای سبز، کاهش وزن

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است. با مصرف چای سبز در رژیم غذایی خود می توانید زیبا، لاغر و خوش اندام شوید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *