سبک زندگی

این میوه خوشمزه، زندگی مردم شهر را به هم ریخت!

بهترین: بهار است و فصل توت های خوشمزه و رنگارنگ فرا رسیده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام عبور از خیابان، افراد مختلفی را در حال چیدن توت دیدید. توت های خوشمزه ای که در دل حسرت روزگار، برای چند ثانیه حس شیرینی به آدم دست می دهد.

اما بارزترین چیزی که امروزه روی درختان توت شهر می بینیم خالی شدن برگ های زیبای سفید و قرمز آن هاست. برخی می گویند این به دلیل قیمت بالای توت در بازار است. گزارش های دریافتی از بازار حاکی از آن است که این میوه خوشمزه به قیمت نجومی 160 هزار تومان رسیده است! به هر حال ما توت روی زمین نمی بینیم. مردم هم نظری دارند با ما بمان.

نظرات کاربران در مورد انواع توت ها که نیستند!

به دست آوردن: در هر خیابانی که نگاه می کنید، چند نفر از شاخه های درخت توت آویزان می شوند و می خورند یا توت می چینند. سال‌ها پیش تعداد آنها زیاد نبود، و گاهی اوقات توت‌های افتاده را روی زمین می‌بینم. اما حالا به لطف گرانی میوه، باد می دمند.

سوگند – دشنام: وقتی درخت توت را می بینم ناخودآگاه به یاد درختان سر راه دانشگاه می افتم. الان هم همین را در خیابان می بینیم. زندگی دانشجویی را سر سفره مردم آوردی. متشکرم!

این میوه خوشمزه زندگی مردم شهر را تباه کرد!

روشن: تهران توت های زیادی دارد. در ابتدا مردمی را می بینید که در خیابان ها توت می چینند. بنابراین پرندگان از آن استفاده می کنند. بعد دیگر غذا نمی خورند و مورچه ها خاک را می خورند. وقتی مورچه ها پر می شوند، فقط کپک ها آن را مصرف می کنند. اما برمی گردد و همینطور روی زمین خشک می شود.

سرخ کن: دیروز داشتم با بابام تلفنی صحبت می کردم و همون موقع ماشین رو پارک می کردم بهش گفتم: بابا یه پارکینگ درست زیر درخت توت هست. ماشین بو میده بابام از پشت خط گفت که تا امسال مردم توت نذاشته بودند اون درخت رو پارک کن. پیاده شدم و به درخت نگاه کردم و دیدم که راست می گوید. صرفه جویی در یک توت :))

سارا با ارسال این تیتصویر عجیب نوشت: به خدا درخت توت اینقدر ارزش نداره. در واقع، هیچ چیز ارزش به هم زدن سلامتی شما را ندارد. تنها چیزی که ارزش داشتی جان ما بود که از دست رفت. من حتی ذائقه چیدن توت را ندارم.

این میوه خوشمزه زندگی مردم شهر را تباه کرد!

سمانه نوشت: ما در باغ خود یک درخت توت بزرگ داریم که بخشی از شاخه های این درخت در کوچه است. روزگاری کوچه مملو از بقایای توت های ریخته شده روی زمین بود اما امسال زیر این درخت تمیزترین حالت ممکن را دارد. در غیر این صورت چه باید گفت!

حنای سوم: ما یک تیم داریم که از صبح تا شب در گروهمان با هم چت می کنیم. هفته گذشته یکی به بچه ها گفت برو توت بخور و ما هم رفتیم. ما دوباره میریم. اگر درختان شما بدون توت ماندند، بدانید که این کار ما بود.

لطف: آقای توت چقدر گرونه! بنابراین از مردم می‌پرسید که چرا توت می‌خورند. تو خیلی مرفهی!

این میوه خوشمزه زندگی مردم شهر را تباه کرد!

تک تیرانداز: من با دوربین تمام توت خوارهای شهر را پیدا کردم. به زودی عکس هایشان را منتشر می کنیم تا با این افراد خوش سلیقه آشنا شوید :))

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا