عکسی زیر خاکی از محمد بحرانی در جوانی! / کاراکتر جناب خان را با مو ببینید! + عکس

جناب خان یکی از شخصیت های محبوب موجود در برنامه های رامبد جوان بود که محمد بحرانی صدا پیشگی کاراکتر آن را در دست داشت. در ادامه قصد داریم عکسی از دورانی که او موهای خود را کچل نکرده بود را بیاوریم.

عکسی از محمد بحرانی صدا پیشه جناب خان و یکی از اعضای هیئت داوران برنامه صدا شو درباره جوانی این هنرمند را در زیر مشاهده می کنید. محمد بحرانی کارگردان، صداپیشه، عروسک گردان، شاعر و مجری است. محمد بحرانی اصالتا اهل کازرون است. لهجه شیرین آبادانی جانبخشی به عروسک محبوب جانبخشی به عروسک محبوب جناب‌خان با گویش شیرین آبادانی، عروسک آقای هم ساده مرد ساده‌دل اما بداقبال شیرازی و عروسک ببعی که در «مجموعهٔ کلاه قرمزی» از جمله فعالیت های برجسته محمد بحرانی است. گویندگی دلیل اصلی محبوبیت او در بین مردم است. عکسی از محمد بحرانی را در زیر مشاهده می کنید:

عکسی زیر خاکی از محمد بحرانی در جوانی! / کاراکتر جناب خان را با مو ببینید! + عکس

گفتگوی جالب با محمد بحرانی

وقتی روبه روی هم می نشینید، خیلی جدی تر از آنچه تصور می کردید به نظر می رسد. صداپیشه عروسک های دوست داشتنی مثل ببعی و اقوی همساده این بار با عروسکی ارغوانی که این روزها نامی برای خود دست و پا کرده و با ترانه های شبانه اش دل ملت را شاد می کند به همراه دو گرداننده اش، حامد ذبیحی و مهدی برقعی مهمان خانه ها شده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *