اخبار روز سینما

این موضوع توسط کارگردان با انتشار پستی رسما اعلام شد. هومن سیدی سریال “وحشی” را علامت گذاری کرد

هومن سیدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از آغاز فیلمبرداری سریال «وحشی» رسما خبر داد.

به گزارش بازتاب آنلاین، هومان سیدی کارگردان سریال موفق و پرمخاطب «قرباگه» در کارنامه کاری خود، پس از چهار سال ساخت این سریال، اکنون پروژه جدید خود را در شبکه خانگی مقابل دوربین برده است.

این سریال که به صورت اختصاصی برای «فیلمانت» تولید می شود، به تازگی وارد فاز تصویربرداری شده است. بازیگران و بازیگران این سریال هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اند اما چندی پیش نوید پورفرج با حضور در برنامه 35 میلی متری در گفت و گو با فریدون جیرانی از بازی در سریال جدید سیدی خبر داد.

تصویری از پشت صحنه سریال وحشی که هومان سیبدی در اینستاگرامش منتشر کرد.

سریال «وحشی» علاوه بر پورفرج، ستاره های سرشناس دیگری نیز دارد که از جمله آنها می توان به «جواد عزتی» و «نگار جواهریان» اشاره کرد. سیدی و عزتی در فیلم «افریقا» به عنوان کارگردان و بازیگر با هم همکاری داشتند و در فیلم «فی المدت المعلوم» نیز به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداختند.

هومن سیدی با نگار جواهریان نیز همکاری داشته است که سابقه همکاری آن به فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» می رسد که سیدی کارگردان و بازیگر آن بود. همکاری دیگر آنها به بازی در فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی برمی گردد.

سیدی فیلم «جنگ جهانی سوم» را بین دو سریال «قرباغه» و «وحشی» کارگردانی کرد که حضور موفقی در جشنواره های بین المللی داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا