اخبار روز

این مشاغل در تهران بیش از 30 میلیون درآمد دارند!


به گزارش مانیبان؛ مشاغل پردرآمد در تهران در زمینه های مختلفی مانند مهندسی، پزشکی، حقوق، مالی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری هستند. از مزایای این مشاغل می توان به حقوق بالا، فرصت های پیشرفت حرفه ای، ساعات منعطف، بیمه و مزایا، شرایط کاری مطلوب و تسهیلات اضافی مانند سفرهای کاری و آموزش حرفه ای اشاره کرد.

در این گزارش پنج شغل با حقوق بیش از 35 میلیون تومان در تهران ارائه شده است.

یک کارشناس توسعه کسب و کار استخدام کنید

یک شرکت تبلیغاتی به استخدام کارشناس ارشد توسعه کسب و کار با حقوق 40 میلیون تومان می باشد. تسلط کامل به زبان انگلیسی، حداقل سه سال سابقه کاری مرتبط، توانایی اولویت بندی و برنامه ریزی دقیق و روابط عمومی قوی برای این شغل ضروری است.

یک داروساز استخدام کنید

شرکت وارد کننده محصولات آرایشی و بهداشتی به داروساز نیازمند است. حقوق این فرد 35 میلیون تومان است. یکی از موارد مهم برای شروع همکاری با این شرکت مسئولیت پذیری، علاقه به یادگیری امور تجاری و تجاری، استعداد، تسلط نسبی به زبان انگلیسی و توانایی برقراری ارتباط است.

استخدام ناظر منابع انسانی

یک شرکت فعال در زمینه توسعه منابع انسانی به دنبال استخدام سرپرست نیروی انسانی با حقوق 40 میلیون تومان می باشد. وظیفه اصلی این فرد اجرای برنامه ها و استراتژی های ارتباط انسانی مطابق با اهداف شرکت خواهد بود. سه سال سابقه کار برای این سمت الزامی است.

استخدام مدیر توسعه نرم افزار.

یک موسسه فناوری رشد و خدمات مدیریت دانش بنیان به مدیر توسعه نرم افزار با بیش از 6 سال سابقه کار نیازمند است و برای این موقعیت شغلی 35 میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است. یکی از وظایف این فرد رهبری موثر در توسعه و عرضه محصولات نرم افزاری و مدیریت چرخه عمر توسعه نرم افزار است.

کارشناس فروش استخدام کنید

یک موسسه آموزشی کارشناس فروش با حقوق 35 میلیون تومان استخدام می کند. حداقل 7 سال سابقه مدیریت فروش موفق، ترجیحاً در صنعت آموزش یا خدمات آموزشی، مهارت های ارتباطی مؤثر و رهبری و آشنایی عمیق با ابزارها و تکنیک های مدیریت فروش و بازاریابی برای شروع این شغل الزامی است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا