اخبار روز

در افغانستان به جای پراید این ماشین ها را سوار می شوند!/جزئیات

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، در افغانستان اما بنابر آخرین گزارش‌های منتشر شده، نزدیک به امارات متحده عربی که ۷۰ درصد از خودروهای مصرفی آن‌ها از برند تویوتا است، ۹۰ درصد از خودروهای خانوارهای افغان از تویوتا کرولا است. تویوتا کرولاهایی که عمر برخی از مدل‌های آن‌ها به ۲۰ سال نیز میرسد.

به گزارش واشنگتن پست، افغان ها از واردات مدل های کارکرده تویوتا کرولا از سراسر جهان از جمله نمونه های آمریکایی و ژاپنی وارد می کنند، و در صورت نیاز فرمان آن‌ها را جابه جا می‌کنند.

در کتاب تاریخ خودرو 3 نام معتبر جلوه خاصی دارند. فورد تایپ تی، فولکس واگن بیتل و تویوتا کرولا خودروهایی هستند که مدت‌ها عنوان «پرفروش‌ترین خودروی جهان» را به خود اختصاص داده‌اند. خودروهایی که می توان از آنها به عنوان محبوب ترین و موفق ترین محصولات شرکت های مادر یاد کرد.

طراحان این خودروها اساسا از ساده ترین عناصر جذاب موجود در زبان طراحی هر شرکتی استفاده می کردند تا با استفاده از موتوری کم حجم و کم مصرف، کمترین هزینه تولید را برای شرکت به دست آورند. خودروهای پرفروش عموما بادوام و باکیفیت هستند و بسته به سلیقه هر بازاری انواع مختلفی از خودروها در نظر گرفته می شود.

 

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا