اخبار خودرواخبار روز

این ماشین هارو با پانصد میلیون تومان می توانید بخرید!

اگر به فکر خرید خودرویی تا سقف 500 میلیون تومان هستید، در این مقاله قصد داریم خودروهای مختلفی را که در این بازه قیمتی قرار دارند را بررسی کنیم. هر یک از خودروهای ارائه شده در این مقاله دارای ویژگی های متفاوتی هستند که خریداران می توانند با توجه به نیاز خود آن ها را انتخاب کنند. برای مطالعه اخبار خودرو می توانید به ساناپرس مراجعه کنید.

معرفی ماشین‌های تا سقف 500 میلیون تومان

همانطور که می دانید نوسانات قیمت خودرو در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. این امر باعث می شود تا نتوان با برنامه ریزی مشخص، خودروی مناسب را خریداری کرد. افراد بسته به بودجه خود می توانند بهترین گزینه را از بین خودروهای داخلی انتخاب کنند. در این قسمت خودروهای تا سقف قیمت 500 میلیون تومان را ارائه می کنیم:

پژو 207 مدل دنده ای 99

پژو 207 یکی از جوان ترین خودروهای موجود در بازار است و در لیست 500 میلیونی فروخته شده قرار دارد. این خودرو مجهز به موتور Tu5 با حجم 1.6 لیتر و 16 سوپاپ با قدرت 105 اسب بخار است. گشتاور پژو 207 147 نیوتن متر با شتاب و کنترل خوب است. جوانانی که قصد خرید خودروی باکیفیت را دارند می توانند نگاهی به مدل های قدیمی گیربکس پژو 207 بیاندازند.

از دیگر امکانات این خودرو می توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، کلیدهای کنترلی روی فرمان، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب و … اشاره کرد. ماشین 207 به دلیل طراحی داخلی برای خانواده های بالای 4 نفر مناسب نیست.

دنا پلاس مدل 97

اگر به دنبال خودرویی با فضای کافی هستید می توانید دانا پلاس مدل 97 را تهیه کنید.این خودرو با مشخصات فنی بالا مناسب برای استفاده هم در مرکز شهر و هم در مناطق حاشیه شهر می باشد. دنا پلاس متشکل از یک موتور 16 سوپاپ EF7 با حجم 1.7 لیتر است که قادر به تولید 113 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور است. توان فنی خودرو در بین سایر خودروهای ایرانی قابل قبول است.

با نگهداری مناسب از این خودرو، خریداران به راحتی می توانند از امکانات پیشرفته دنا پلاس بهره مند شوند. از ویژگی های مهم خودرو دنا پلاس می توان به فرمان برقی، سیستم چند رسانه ای، سنسور دنده عقب، کلیدهای کنترلی روی فرمان و … اشاره کرد.

سورن پلاس مدل 401

خودرو سورن پلاس یکی از خودروهای حرفه ای بازار است که همان موتور EF7 را روی آن نصب شده است. این خودرو دارای موتوری پیشرفته با قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن متر است که مشخصات فنی آن شباهت زیادی به خودروی دنا پلاس دارد. سیستم چندرسانه ای تعبیه شده در این خودرو به صورت شخصی سازی شده و شخصی سازی شده قابل نصب است. افرادی که قصد خرید خودروی مناسب برون شهری را دارند می توانند نگاه جامع تری به مشخصات سورن پلاس داشته باشند.

 پارس ال ایکس مدل 99

اگر از جمله افرادی هستید که موتور Tu5 را دوست دارید، می توانید نگاهی به مشخصات فنی پارس LX بیندازید. این خودرو به موتور 1.6 لیتری Tu5 مجهز است که قدرت فنی آن 105 اسب بخار و 142 نیوتن متر گشتاور است. پژو پارس LX دارای امکانات زیادی است که از مهمترین آنها می توان به سنسور عقب، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع اتوماتیک و آینه تاشو برقی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی خودرو پارس LX نسبت به سایر مدل های معرفی شده به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

شاهین G مدل 401

خودرو شاهین جی یکی از خودروهای ملی پیشرفته است که از طراحی جوان پسند تشکیل شده است. این خودرو پس از گذراندن تست های ایمنی و با امکانات عالی راهی بازار شده است. خریداران با بودجه 500 میلیون تومانی می توانند با خیال راحت این خودرو را خریداری کنند. شاهین جی دارای موتور پیشرفته در نسخه توربو M15-T است که با تغییرات متعددی همراه است. از تغییرات پیشرفته موتور این خودرو می توان به بهبود پیستون، میل لنگ و سرسیلندر اشاره کرد.

این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژر است که قادر به تولید 110 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور است. امکانات رفاهی متعددی در این خودرو گنجانده شده است که از مهمترین آنها می توان به سنسور فشار هوا یا TPMS، نور اتوماتیک، فرمان برقی حساس به سرعت، سنسور عقب، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم چندرسانه ای مجهز به نوشتار، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و سانروف نوک تیز.

نتیجه

خودروهای داخلی بسته به ویژگی‌های متفاوتی که ارائه می‌دهند، در بازه‌های قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. در این مقاله در مورد خودروهای تا 500 میلیون نفر صحبت کرده ایم. خریداران با بودجه 500 میلیون تومانی می توانند مدل های مختلف خودرو درج شده در این مطلب را خریداری کنند. هر کدام از خودروهای ارائه شده یک سری ویژگی های خاص خود را دارند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا