اخبار روز سینما

زن ستیزی این دیالوگ زخم کاری صدای همه را در آورد! + فیلم

زخم کاری که یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است که فصل دوم آن از 17 شهریور پخش شده است. در یکی از قسمت های اسن سریال دیالوگی وجود دارد که اعتراض افراد زیادی را بر انگیخته است.

سکانسی از سریال زخم کاری آثار محمدحسین مهدویان در چند ساعت اخیر در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برخی از کاربران دیالوگ این سکانس را «زن ستیزی» می دانند. این گروه اعتقاد دارند زنان در کل این سریال، «منفعت‌طلب» و «خائن» معرفی می‌شوند. پخش فصل دوم کل سریال زخم کاری از جمعه 17 شهریور شروع شد. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی که در فصل اول سریال حضور داشتند، در فصل دوم این سریال هم حضور دارند. همچنین در قسنت دوم زخم کاری بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک حضور دارند. فیلمنامه زخم کاری به صورت گروهی به سرپرستی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نوشته شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا