بعدی- این فیلم های ترسناک و جنایی معروف الهام بخش جنایات واقعی و عواقب وحشتناک در دنیای واقعی بودند!

به گزارش فرارو به نقل از استار اینسایدر، از افرادی که سعی می‌کنند صحنه‌های خاصی از فیلم‌های ترسناک مورد علاقه‌شان را بازسازی کنند تا افرادی که از شخصیت‌های تخیلی آن فیلم‌ها برای جنایاتی که مرتکب می‌شوند الهام می‌گیرند، این حوادث نشان‌دهنده تأثیر آزاردهنده‌ای است که فیلم‌ها می‌توانند بر اعمال مردم داشته باشند.

قاتلان طبیعی (1994)

داستان این فیلم حول محور یک جفت قاتل زنجیره ای فراری است که مرتکب جنایت می شوند و توجه رسانه ها را به خود جلب می کنند. پس از اکران این فیلم، جنایات مختلفی با الهام از قاتلان طبیعی انجام شد. یکی یکی از این جنایات توسط سارا ادمونسون و بن داراس از اوکلاهاما انجام شد. جنایات این زوج منجر به درگیری با پلیس و درگیری در خیابان شد که طی آن دو نفر جان خود را از دست دادند.

جیغ (2015)

Scream فیلمی بود که ژانر اسلشر را به کلی تغییر داد، اما متاسفانه منجر به قتل های زیادی نیز شد. تیری ژارادین یکی او یکی از قاتلان بود. او لباس شخصیت شرور فیلم را پوشید و دختر 15 ساله آلیسون کامبیر را با 30 ضربه چاقو کشت.

گرگ و میش (2008)

این فیلم محبوب در مورد خون آشام ها توجه بسیاری از جوانان جهان را به خود جلب کرد و همچنین تصور نادرستی از واقعیت این موجودات افسانه ای ایجاد کرد. پسر 13 ساله ای در ایالت آیووا آمریکا تحت تأثیر این فیلم 11 همکلاسی خود را گاز گرفت و در نهایت از مدرسه اخراج و روانه زندان نوجوانان شد.

راننده تاکسی (1976)

این فیلم معروف مارتین اسکورسیزی حول محور تراویس بیکل می‌چرخد، یک فرد تنها با اضطراب اجتماعی که سعی می‌کند یک سیاستمدار را بکشد. جان هینکلی جونیور پس از تماشای فیلم راننده تاکسی، اقدام به ترور رئیس جمهور وقت ایالات متحده رونالد ریگان کرد. او اعتراف کرد که این تلاشی برای نشان دادن عشق خود به بازیگر فیلم، جودی فاستر بود.

اولین خون (1982)

در سال 1982، شخصیت سیلوستر استالونه، رمبو، برای اولین بار روی پرده بزرگ ظاهر شد. بسیاری از جوانان از شخصیت او الهام گرفتند و سعی کردند اقدامات جسورانه او را تکرار کنند. یکی او یک افسر پلیس را در میان این جوانان به ضرب گلوله کشت. این مرد جوان نیز بعداً به ضرب گلوله کشته شد.

باشگاه مشت زنی (1999)

این فیلم با بازی برد پیت و ادوارد نورتون در مورد یک باشگاه مبارزه زیرزمینی است که به محلی برای ضرب و شتم تبدیل شده است. هدف این باشگاه تخریب جامعه مدرن است و از اقدامات تروریستی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند. در سال 2009، بمب های دست ساز متعددی در مکان های مختلف شهر نیویورک گزارش شد. یکی یکی از آنها در یک کافه استارباکس منفجر شد. کایل شاو، 19 ساله، متهم به حمله در استارباکس شد. این جوان باشگاه مبارزه شخصی نیز راه اندازی کرده بود و مظنون به دست داشتن در حوادث دیگری بود.

روانی آمریکایی (2000)

زندگی پاتریک بیتمن در American Psycho را می توان به صورت یک بانکدار در روز و یک قاتل بی رحم در شب خلاصه کرد. مایکل هرناندز از این شخصیت الهام گرفته است یکی او یکی از همکلاسی هایش به نام جیمی گوگ را با چاقو کشت. دادستان ها ادعا کردند که او تحت تأثیر فیلم هایی مانند American Psycho قرار گرفته است که به تمایل او برای دنبال کردن مسیر یک قاتل زنجیره ای دامن می زند.

مصاحبه با خون آشام (1994)

دنیل استرلینگ پس از تماشای این فیلم به همسرش گفت که می خواهد او را بکشد و خون او را بنوشد. او همسرش را با هفت ضربه چاقو به قتل رساند و بعداً اعتراف کرد که تحت تأثیر این فیلم بوده است، اما فیلم را مقصر جنایت خود ندانست.

شهر (2010)

این فیلم درام شهری و جنایی درباره گروهی از سارقان بانک در بوستون است. این فیلم کشمکش شخصیت اصلی بین فعالیت های جنایی و زندگی عاشقانه اش را به تصویر می کشد. با الهام از این فیلم، گروهی از سارقان بانک در نیویورک از تکنیک های مشابهی برای سرقت از یک بانک استفاده کردند.

کابوس در خیابان الم (1984)

True Crime از این فیلم کلاسیک اسلشر دهه 1980 با بازی فردی کروگر الهام گرفته شده است. در سال 2004، قاتل زنجیره ای دانیل گونزالس از چاقوی آشپزخانه برای کشتن چهار نفر استفاده کرد. گونزالس که از بیماری روانی رنج می برد، هیچ درمانی دریافت نکرد و در نهایت در حالی که در زندان بود درگذشت.

اره (2004)

شرور Saw، Jigsaw، یک قاتل سریالی سادیست است که قربانیان خود را با چند ترفند شکنجه می کند. دو پسر در حال برنامه ریزی قتلی شبیه به آنچه در فیلم اره به تصویر کشیده شده است دستگیر می شوند. برنامه های او جامع و مفصل بود. خوشبختانه مامان یکی از این دو پسر، او رفتار مشکوک پسرش را به پلیس گوشزد کرد و در نهایت از ارتکاب جنایت او جلوگیری کرد.

شوالیه تاریکی (2012)

تعدادی جنایات دیگر نیز تحت تأثیر قسمت دوم «سه گانه شوالیه تاریکی» کریستوفر نولان انجام شد. مردی به دلیل نفوذ به خانه دختر عموی خود و حمله به او در حالی که خود را به عنوان شخصیت شرور فیلم معرفی می کرد، دستگیر شد. اتفاق عجیب دیگر این بود که دختر جوانی که در این فیلم صورت جوکر را گریم می کرد با تیغ به معلم دبیرستانش حمله کرد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما