اخبار روز سینما

بهنوش بختیاری با استوریش همه را متعجب کرد! / بهنوش بختیاری، بازیگر و فعال حقوق تراجنسیتی ها، به مدیرعاملی ترانس ایران منتصب شد!

به گزارش پی ام آپ، بهنوش بختیاری چند سالی است که از بازیگری دور بوده و بیشتر در زمینه تبلیغات فعالیت می کند. او در اینستاگرام نیز حضور چشمگیری دارد.

علاوه بر این او چند سالی است که به عنوان یک فعال در زمینه حقوق تراجنسیتی ها فعالیت می کند و برای رسیدن به حقوق خود تلاش می کند.

این تلاش ها اکنون بهنوش بختیاری را به مدیرعاملی ترانس ایران تبدیل کرده است.

او پس از مدیرعاملی نیز در اقدامی عجیب دستوری به مردم ایران صادر کرد.

بهنوش بختیاری مدیرعامل ترنس هاوس شد و به تمام ایران دستور داد!

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر و منشی صحنه ایرانی، در بیست و نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد.

وی فارغ التحصیل رشته زبان فرانسه از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بختیاری قبل از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت می کرد و به این ترتیب وارد دنیای سینما شد.

از افتخارات بهنوش بختیاری می توان به نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و همچنین کسب جایزه بهترین بازیگر زن از دومین جشنواره سه ستاره اشاره کرد.

او در سریال هایی مانند هوای تازه، ماجراهای خانه قدیمی، مرگ در سکوت، این زمین ها، روزهای جوانی، داستان یک شهر، هزار چشم، ظاهر شد.

گردآوری شده از سایت فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا