سبک زندگی

این علائم می گویند که یک نفر شما را دوست دارد

همه ما میل به دوست داشته شدن را داریم، اما همه ما در نشان دادن آن خیلی خوب نیستیم. گاهی اوقات تشخیص اینکه دوست، همکار یا دوستتان شما را دوست دارد، دشوار است. خوشبختانه، برخی از علائم نه چندان واضح وجود دارد که به شما می گوید که آیا کسی شما را دوست دارد یا خیر.

1-به صدای شما واکنش نشان می دهد
این یک نشانه بسیار مهم و معنادار است. کارشناسان می گویند وقتی کسی را دوست داریم، بسته به اینکه چقدر برایمان جذاب است، تن صدای خود را تغییر می دهیم. به عنوان مثال، زنان معمولاً وقتی کسی را دوست دارند از صدای خشن‌تری استفاده می‌کنند. علاوه بر این، زنان مردانی را با صدای عمیق‌تر ترجیح می‌دهند و مردان عموماً جذب زنان با صدای عمیق‌تر می‌شوند.

2- اطلاعات دقیقی از زندگی خصوصی خود به شما می دهد.
هر چه کسی را بیشتر دوست داشته باشید، اطلاعات شخصی بیشتری در مورد خودتان به او می دهید. فرد حتی می تواند در مورد اشتباهات یا شکست های خود صحبت کند، اما به شیوه ای نسبتاً غیر جدی. بعلاوه، او سعی می کند با پرسیدن از خود گفتگو را ادامه دهد.

3- آن را ناز می کند
وقتی کسی شروع به معاشقه می کند، ناگهان همه چیز جالب تر می شود و تلاش خود را برای رسیدن به آنچه می خواهید دو چندان می کنید. غیرقابل دسترس به نظر رسیدن دیگران را جذاب تر می کند. با این حال، در نظر داشته باشید که این روش تنها در صورتی جواب می دهد که هر دو طرف به یکدیگر علاقه مند باشند، در غیر این صورت یک امر یک طرفه خواهد بود.

4- پاهایش را به سمت شما می چرخاند
به زبان بدن به خصوص دست و پا توجه کنید. موقعیت بدن شما می تواند نشان دهد که آیا فردی شما را دوست دارد یا خیر. اگر او پا روی پای شما نمی گذارد، نشانه قوی این است که او عاشق شما شده است. همچنین توجه داشته باشید که آیا او با شما تماس چشمی برقرار می کند، آیا کف دست هایش رو به بالا هستند یا خیر. اینها وضوح زبان بدن را نشان می دهد. این برای مردان و زنان صدق می کند.

5- آشکارا می گوید که در رابطه عاطفی نیست و یا ازدواج نکرده است.
اگر صحبت شما با یکدیگر به طور ناگهانی و بدون معرفی نشان داد که در حال حاضر در رابطه عاطفی نیستید یا ازدواج نکرده اید، آن را نادیده نگیرید. احتمالاً دلیلی پشت آن وجود دارد. بنابراین، اگر می خواهید خواسته خود را به او نشان دهید، احتمالاً نوبت شماست که این کار را انجام دهید. او می خواهد خود را به عنوان نشانه ای از تمایل خود به در دسترس بودن برای شما نشان دهد.

6- سرش را روی شما بگذارد
این یکی از نشانه هایی است که هنگام صحبت با او می توانید تشخیص دهید. اگر با بازیگوشی شما را لمس کند، ممکن است به شما علاقه مند شود، زیرا این راهی برای نشان دادن علاقه است. اگر نسبت به او احساسی دارید، بیکار نباشید. توجه داشته باشید که معاشقه به عنوان یک شوخی است، اما اگر او شما را در مورد چیزی که به آن حساس هستید لمس کند، یک علامت منفی در نظر گرفته می شود.

7- با چیزی اطرافش بازی می کند
باز هم توجه به زبان بدن را فراموش نکنید. وقتی کسی بی قرار است با موها، لباس ها یا چیزهای دیگر خود بازی می کند. همچنین می تواند نشانه جذابیت باشد و به راحتی از اعمال او متوجه شوید.

8- رفتار شما را تقلید می کند
آیا تا به حال متوجه شده اید که پس از اینکه آرنج خود را روی میز گذاشتید، فردی که عاشق او شدید، چند دقیقه بعد همین کار را انجام داد؟ احتمالاً می توانید به زودی شروع به ابراز علاقه کنید. از نظر علمی ثابت شده است که افراد در حرکات بدن، گفتار، حتی غذا و علایق موسیقی از عزیزان خود تقلید می کنند.

منبع: روزیاتو

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا