اخبار روز

کدام دسته از سربازان می توانند وام 150 میلیون تومانی دریافت کنند؟!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان، اعلام کرد که در سال گذشته، آن دسته از سربازان ماهر که در طول دوره خدمت خود مهارتی را فرا گرفته و گواهی مهارت‌آموزی دریافت کرده‌اند، قادر به ثبت نام برای دریافت وام خوداشتغالی هستند.

با اشاره به ثبت‌نام این افراد، سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد که بعد از ثبت‌نام، اقدامات و بررسی‌های لازم برای اعطای وام آغاز شده است. وی اظهار کرد که پرداخت تسهیلات مهارت‌آموزی سربازان برای کسانی که درخواست خود را در سال گذشته ثبت کرده‌اند، در حال انجام است و تا پایان ماه تیر ادامه خواهد داشت.

با اشاره به تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر، سردار موسی کمالی، مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد که این تسهیلات به شکل خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان به سربازانی که منقضی خدمتی آن‌ها کمتر از پنج سال باشد، اعطا می‌شود.

وی افزود: سربازانی که پس از خدمت قصد اشتغال مناسب را دارند می توانند در حین خدمت دوره های آموزشی را طی کنند و تسهیلات اشتغال زایی نیز برای حمایت از آنان پرداخت می شود.

مشاور اصلی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: افراد می توانند در صورت وجود شبهه و مشکل از وظیفه عمومی استان محل سکونت خود موضوع را پیگیری کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا