اخبار روز سینما جهان

دلیل عجیب جدا شدن این دو سلبریتی تنها 5 روز بع از علنی کردن رابطه!/جزئیات

«تیموتی شالامی» ۲۷ ساله به رابطه رمانتیکش با «کایلی جنر» ۲۵ ساله بعد از گذشت هفت ماه از یکدیگر جدا شدند.

اگرچه همین چند روز پیش تصاویری از حضور تیموتی شالامی و کایلی جنر در کنسرت بیانسه منتشر شد و این دو به رابطه عاشقانه خود اعتراف کردند اما  حالا برخی رسانه ها مدعی شدند که دو نفر مشغول کارند و دائم در حال سفر هستند به همین دلیل رابطه بین آنها به طور طبیعی خراب شده است.

کایلی جنر و تیموتی چالامی بعد از 7 ماه دوستی از هم جدا شدند!

یک رسانه نزدیک به دوستان کایلی گزارش داد که دیروز، کایلی به اطرافیانش گفته است که طبیعتا همه چیز بین آنها خراب است زیرا آنها هر دو مشغول هستند و همیشه در حال سفر هستند.

کایلی جنر و تیموتی چالامی بعد از 7 ماه دوستی از هم جدا شدند!

با این حال، برخی از نزدیکان کایلی حتی گمان می کنند که تیموتی از کایلی برای تبلیغ فیلم جدید خود “Wonka” استفاده کرده است و اکنون او را رها کرده است.

کایلی جنر و تیموتی چالامی بعد از 7 ماه دوستی از هم جدا شدند!

این منبع ادامه داد: “کایلی وانمود می کند که برایش مهم نیست، اما دوستانش می دانند که او بسیار ناراحت است. تیموتی اولین پسری بود که او پس از جدایی از تراویس اسکات با او واقعاً وقت گذراند و کایلی حتی او را به خانواده اش معرفی کرد.” هیچ عکس واضحی از این زوج در دوران رابطه شان در رسانه ها منتشر نشد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا