به گزارش بازتاب آنلاین از یورونیوز، او این ماه را آغاز کرد یکی او به عنوان یکی از فینالیست های کره جنوبی به نمایندگی از این کشور در مسابقه سالانه Miss Universe معرفی شد. روز دوشنبه (30 سپتامبر)، خانم چوی با 31 شرکت کننده دیگر رقابت خواهد کرد تا تاج دوشیزه کره جنوبی را به دست آورد و نماینده کره جنوبی در فینال Miss World World که نوامبر امسال در مکزیک برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

در پاسخ به این سؤالات: «چطور یک زن 80 ساله اینقدر سالم و تندرست است؟» از چه رژیم غذایی پیروی می کنی؟» او گفت: «می خواهم دنیا را شوکه کنم… با پیر شدن، وزن اضافه می شود… پس می خواهم نشان دهم که سن فقط یک عدد است و حتی وقتی پیر شدیم، بیایید سالم زندگی کن.»

اگر خانم چوی، که سه نوه دارد، عنوان قهرمانی کره جنوبی را به دست آورد و به مکزیک صعود کند، بیش از دو برابر مسن ترین فینالیست تایید شده مسابقات، بئاتریس انجویا، مادر سه فرزند 40 ساله از مالت خواهد بود. داشت

تلاش خانم چوی برای برنده شدن در فینال امسال در حالی صورت می‌گیرد که سازمان‌دهندگان Miss Universe کره مسابقه امسال را با موضوع «سن در هنگام رویا کردن مهم نیست» برگزار می‌کنند.

خانم چوی می‌گوید: «خیلی مهم است که از بیرون زیبا به نظر برسید، اما فکر می‌کنم شما باید از درون نیز آرام باشید و بدانید که چگونه به دیگران احترام بگذارید. این روزها بسیاری از مردم منفی گرا شده اند.

۲۳۳۲۳۳

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :