به گزارش بازتاب آنلاین برای خیلی ها درآمد بازیکنان جذاب است و این سوال پیش می آید که درآمد بازیکنان چقدر است؟ درآمد بازیکنان به محبوبیت و عملکرد آنها بستگی دارد.

شنیده می شود نازنین بیاتی و الناز حبیبی به دلیل موفقیت و فروش خیره کننده فیلم هایشان در اکران به جمع بازیگران گران قیمت سینما پیوسته اند. شاید برای شما تعجب آور باشد که بیشترین دستمزد را برای بازی در فیلم می خواهند. و این سریال همچنان در اختیار لیلا حاتمی است.

اگرچه این بازیگر 52 ساله در مشاغلی که به نقش علاقه مند است یا به عنوان حامی پروژه ظاهر می شود، دستمزد ناچیزی می خواهد، اما به طور کلی شایستگی بالاترین رقم را دارد.

درست بعد از آنها سحر دولتشاهی و پریناز ایزدیار می آیند که با تکیه بر سریال های خانگی و برای بازی در این مشاغل دستمزدهای بالایی طلب می کنند و با این دستمزدهای نجومی انتخاب می شوند.

مبلغ بازیگری این دو نفر در سریال های خانگی شان ماهیانه است و هر دوی آنها بین یک میلیارد تا دو میلیارد تومان دستمزد می گیرند.

در رده سوم هدی زین العابدین، الناز شاکردوست، طناز طباطبایی و آزاده صمدی با اختلاف کمی قرار دارند.

شنیده ها حاکی از آن است که نازنین بیاتی و الناز حبیبی به دلیل موفقیت و فروش خیره کننده فیلم هایشان در اکران به جمع بازیگران گران قیمت سینما پیوسته اند.

در کنار ترانه علیدوستی، هدیه تهرانی و نیکی کریمی هم بازیگران گران قیمتی هستند که گویا بازار سینمای ایران را ترک کرده اند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :