به گزارش شمانیوز، جشن فصل تولیدکنندگان مطرح سایت «آپارات» شامگاه دوشنبه 5 شهریورماه با اجرای اسماعیل باستانی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از تولیدکنندگان محتوا در آپارات برگزار شد، مصطفی احمدی مدیر کل سرویس آپارات گفت: این جشن را برای پایان تابستان آماده کرده ایم و خوشحال می شویم پیشنهادات شما تولیدکنندگان محتوا را بشنویم. انتقادات، پیشنهادات، تجربیات و این تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارید، زیرا ما علاقه مند به شبکه سازی هستیم، یعنی تولیدکنندگان در زمینه های مختلف یکدیگر را می شناسند، همکاری می کنند و تولیدکنندگان می توانند از دستگاه ها و خدمات درآمدزا بهره مند شوند، زیرا این فضا برای افراد فراهم شده است. بهره بردن

احمدی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک 2 تغییر در آپارات ایجاد می شود، گفت: طرح جدیدی داریم که عملا تجربه کاربری و استفاده از آپارات را تغییر و به روز می کند و تا پایان سال اپلیکیشن آپارات تغییر می کند. امسال نیز تولیدکنندگان می توانند ویدئوهای کوتاه خود را روی دوربین منتشر کنند و از آنها کسب درآمد کنند. تمام تلاش و تمرکز ما گسترش فضای تولید محتوا در کشور و در عین حال ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آپارات است. وی ادامه داد: در واقع می خواهیم هم به تولیدکنندگان محتوا و هم به بینندگان خدمات بهتری ارائه دهیم و آپارات را به بستر مناسب تری برای آموزش و سرگرمی در کشور تبدیل کنیم.

مدیرعامل آپارات همچنین از بازطراحی آپارات خبر داد و گفت: تا پایان آبان وب سایت آپارات به گونه ای بازطراحی می شود که تجربه کاربری در استفاده از آپارات تغییر قابل توجهی خواهد داشت و رابط کاربری آپارات نیز پس از سال ها تغییر و به روز رسانی خواهد شد.

در ادامه این مراسم پس از انتشار کلیپی از گزارش 1402 سایت آپارات، تولیدکنندگان در حوزه های گردشگری، خودروسازی، آموزشی، فناوری، بازی، آشپزی و تجارت به ارائه دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

یکی وقتی تهیه کنندگان پیشنهاد دادند که اضافه کردن گزارش می تواند یکی از برنامه های خوب و مفید آپارات باشد، مصطفی احمدی در پاسخ گفت: این موضوع نیز به تغییرات محتوایی امسال اضافه می شود.

در حالی که یکی دیگر از تولیدکنندگان گفته است که کاربران باید در اولین گام های فعالیت خود مورد حمایت قرار گیرند، کاربر دیگری اشاره کرد که باید به حوزه فناوری اهمیت بیشتری داده شود و الگوریتم و البته مکانیزم درآمدزایی مناسب این حوزه ایجاد شود. .

احمدی در ادامه توضیح داد: الگوریتم کسب درآمد آپارات به محتوای کانال و فعالیت شما بستگی دارد. البته به خاطر داشته باشید که تبلیغات بینابینی در ویدیوهای بیش از 10 دقیقه نیز نمایش داده می شود و ممکن است تعداد تبلیغات بسته به بودجه تبلیغ کننده متفاوت باشد.

مدیر خدمات آپارات با بیان اینکه گاهی ممکن است تبلیغات منتشر نشود، گفت: هر کدام از آگهی های منتشر شده قیمت مشخصی دارد اما اینکه چه تعداد آگهی در ویدیوهای شما منتشر می شود به صورت سیستمی و به روز محاسبه می شود. بود و غیره البته تولیدکنندگان محتوا می توانند 50 تا 70 درصد سود حاصل از نمایش موفقیت آمیز تبلیغات در ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند.

وی در این زمینه افزود: در ابتدای سال 1401 طرح درآمدزایی ویژه ای را به آپارات اضافه کردیم. در این طرح سعی کردیم بسته حمایتی به تولیدکنندگان بدهیم. پس دوباره شروع به فعالیت می کنید، ما هم از شما حمایت می کنیم، در حال حاضر کانال هایی در آپارات وجود دارد که ماهیانه 500 میلیون درآمد دارند.

بنا بر این خبر، اجرای استندآپ کمدی علی فریادی، تقدیر از تهیه کنندگان در عرصه های مختلف و اجرای گروه موسیقی پازل بند از دیگر بخش های ویژه برنامه آپارات بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما