اخبار فناوری و تکنولوژی

خودرویی که از “بوگاتی ویرون” 5 برابر قدرتمندتر است!

شورولت ال کامینو 5000 اسب بخاری کلتوس مک فارلند (راننده یوتیوب و کراس کانتری) موتوری آنقدر قدرتمند دارد که قطعاتش را به هوا می برد!

قدرت محض 9.3 لیتری SMX V8 برای یک درگستر Chevy بسیار زیاد است، اما سرگرم کننده و سرگرم کننده است.

طرفداران کلتوس مک فارلند از بازگشت او با یک ویدیوی عجیب دیگر در کانال یوتیوب Cleetus McFarland خوشحال هستند. مک فارلند بازگشته است با “Mullet” (نامی که کلتوس برای ماشین خود انتخاب کرده است)، یک شورلت ال کامینو که با ماشین استاندارد او فاصله زیادی دارد.

شورولت ال کامینو با موتور 9.3 لیتری SMX 5000 اسب بخار

قدرت بزرگ مسئولیت نیز به همراه دارد. هیولایی با موتور 5000 اسب بخاری (پنج برابر بوگاتی ویرون)، همراه با مجموعه ای از لوازم جانبی برای مهار این قدرت عظیم و نگه داشتن آن بر روی زمین بدون شکستن چیزی عرضه می شود.

اگرچه کلتوس هرگز از شکستن چیزها نترسیده است، اما بخشی از او می دانست که این اتفاق می افتد زمانی که موتور 9.3 لیتری SMX را در Chevy El Camino قرار داد.

موضوع این است که Cletus قبلاً موتور 3000 اسب بخاری ماشین را سوخته بود و این بار آن را با یک موتور بزرگتر جایگزین کرد. Mullet از یک موتور 9.3 لیتری SMX V8 بلوک بزرگ پی ام آپلودربوشارژرهای دوقلو استفاده می کند که مجموع قدرت آن را به 5000 اسب بخار می رساند.

شورلت ال کامینو 5000 اسب بخاری قطعات را به سختی می شکند

این خودرو پنج برابر قدرتمندتر از بوگاتی ویرون است

یکی از بهترین جنبه های Mullet این است که Cletus می تواند آن را بدون حمل و نقل روی کامیون و تریلر به پیست مسابقه برساند. گرفت و برگشت

در ویدیویی از او در حال گشت و گذار در خیابان با دو توربوشارژر بزرگ که از محفظه موتور ماشینش بیرون زده اند تا همه ببینند، کلتوس در مورد اینکه چقدر خوب است که در یک روز آفتابی به سمت مسیر مسابقه رانندگی کنید، صحبت می کند.

کلتوس ماشین را در مسیر مسابقه قرار می دهد و قدرت موتور 5000 اسب بخاری SMX را آزاد می کند و برای اولین آماده سازی خود هیجان زده است. راندن این هیولا کار راحتی نیست و می توانید به راحتی قسمت هایی از این خودرو را ببینید که از وسط جدا شده و در هوا پرواز می کنند، دوربین گوپرو داخل خودرو به شدت تکان می خورد.

لاستیک های ماشین چنان می لرزید که تمام طناب های دور شیشه ماشین به هوا پرتاب شد. بدتر از آن، نیرو آنقدر زیاد بود که لاستیک های عقب جابجا شده و به گلگیرها فرو رفتند. خوشبختانه دوستانش در تعمیرگاه گفتند که سیستم تعلیق و شاسی سالم بوده و فقط گلگیرها و قسمت عقب آن آسیب دیده است!

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا