اخبار روز سینما

این خبر پس از انتشار خبر ساخت قسمت دوم کمدی موفق «سن پترزبورگ» مشخص شد. محسن تنابنده همه چیز را تکذیب کرد، ساخت «سن پترزبورگ ۲» شایعه است.

محسن تنابنده بازیگر فیلم «سن پترزبورگ» ساخت قسمت دوم این کمدی موفق را تکذیب کرد و در گفت وگویی ساخت قسمت دوم این فیلم را بیشتر در حد شایعه دانست.

به گزارش بازتاب آنلاین، در پی انتشار خبر ساخت قسمت دوم فیلم «سن پترزبورگ» توسط بازتاب آنلاین و تایید این خبر توسط وی در برنامه «فوتبال 360»، محسن تنابنده بازیگر اصلی قسمت اول این فیلم. ، در گفت و گو با خبرگزاری صبا آن را تکذیب کرد و گفت: با وجود اینکه پخش سری دوم «سن پترزبورگ» در رسانه های مختلف تایید شده است، اما این اخبار شبیه به شایعات است و تاکنون بحث جدی صورت نگرفته و رایزنی هایی انجام شده است. در این مورد و هیچ قراردادی امضا نشده است.

تنابنده در ادامه گفت: اصلاً نمی‌دانم چرا خبر ساخت دنباله‌ای برای «سن پترزبورگ» مطرح شده است، از طرفی درگیر پروژه‌های دیگری هستم و هیچ‌وقت بحث جدی درباره این فیلم مطرح نشده است. تولید “سن پترزبورگ 2.” “.

امین حیایی و محسن تنابنده در نمایی از فیلم «سن پترزبورگ»

وی به این ترتیب صحبت های خود در مورد «سن پترزبورگ 2» را به پایان رساند و گفت: نمی دانم این کار تا چه اندازه خوب انجام شده است، اما مانند بارهای گذشته کار عملی جدی روی آن انجام نشده است و همچنین برنامه های متعددی در پیش دارم. ” من خودم دارم و به همین دلیل بعید می دانم این فیلم ساخته شود. البته شنیده ها حاکی از آن است که پیمان قاسم خانی قصد دارد نگارش قسمت دوم را آغاز کند.»

قسمت اول فیلم «سن پترزبورگ» در سال 1388 به کارگردانی بهروز افخمی و بازی محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی تولید شد که توانست در اکران به موفقیت چشمگیری دست یابد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا