سرگرمی

این خانم در کنار یوسف تیموری همسر دوم اوست!؟ +عکس

آگهی#

خبر را برای من بخوانید

بازتاب آنلاین، یوسف تیموری به تازگی تصویری از یک زن و شوهر در کنار زنی منتشر کرده است که به گفته کاربران و برخی رسانه ها همسر دوم یوسف تیموری است.

یوسف تیموری که چندی پیش از همسر اولش جدا شده بود، به تازگی با فرد جدیدی دیده شد و همین موضوع گمانه زنی هایی را در مورد ازدواج مجدد او به وجود آورد.

آیا زن موجود در عکس های یوسف تیموری همسر دوم اوست؟

یوسف تیموری بازیگر سینما که این روزها بوسه او بر دستان جمشید هاشم پور در بیمارستان سوژه رسانه ها شده است، تصویری از زن و شوهر در کنار یک زن در استوری های خود منتشر کرده است که به گفته کاربران و برخی رسانه ها، دومین زن است. همسر یوسف تیموری اما آقای بازیگر تاکنون هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده و خبر ازدواج دوم خود را تایید یا تکذیب نکرده است.

این روزها که شایعه ازدواج دوم یوسف تیموری در فضای مجازی به گوش می رسد، بازیگر سریال زیر آسمان شهر با انتشار عکسی از خود و یک زن، گمانه زنی ها درباره ازدواجش را قوت بخشید، اما به طور مستقیم به ازدواج خود اشاره ای نکرد. و تاکنون هیچ عکسی به عنوان همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با زنی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج شد. این بازیگر ابتدا اعلام کرد که آرمین پسر واقعی اوست اما پس از جدایی در 14 تیر او در سال ۲۰۱۹ آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای عنوان کرد که پسر تایلندی همسرش مال او نیست و در واقع پسرخوانده اوست و همسرش برای همیشه به زادگاهش بازگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

متأسفانه خانم راپان، همسر سابق یوسف تیموری، اوایل این هفته اسفند وی در سال 1400 بر اثر سرطان در تایلند درگذشت، این خبر را یوسف تیموری یک ماه بعد پس از ایام نوروز 1401 منتشر کرد و اعلام کرد که مسئولیت فرزندخوانده خود «آرمین» را بر عهده خواهد گرفت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا