IRNA: تهیه کننده مصطفی کیائی فیلم خود (ترسیم یک بازی) را به دو بازیگر پیشگام در سینما ، تئاتر و تلویزیون رضا باباک و مرزی بوروماند ارائه داد. محمد بحرانی نیز از آدل فردوویس ریخت.
در هفتمین روز جشنواره چهل و سوم ، جلسه سؤال و پاسخ فیلم “نمایشنامه” با محمد ریز مغداسیان بازی شده توسط محمد ابراهیم عزیزی (نویسنده و کارگردان) ، مصطفی کیا (تهیه کننده) ، حسین جلییلی ، (کارگردان (Nima Jafari Jawzani (ویراستار) ، Mohsen Kiaei ، Matin Heidari و Pouria Rahimi Sam (بازیگران) برگزار شد. در این نشست ، مأمورین سینما در مورد مشکلات انجام کار ، تحقیق در فضاهای فوتبال ، نقش صحبت کردند ، نقش شجاعت در تولید چنین آثاری و چالش های مقابله با فساد در فوتبال.
در ابتدای جلسه ، مصطفی کیائی کار خود را به دو بازیگر پیشگام رعزا باباک و مرزی بوروماند ارائه داد و گفت: “من بسیار خوشحالم که پس از هفت سال به جشنواره فیلم فجر بازگشتم.”
وی در مورد فیلمنامه و روند تولید فیلم ها توضیح داد: “من با فیلمنامه از طریق محمد بحرانی به من ارائه شد. با توجه به فضا و موضوعی که داشتم ، احساس کردم که این متن می تواند به یک فیلم خوب تبدیل شود. فیلم چالش ها و مشکلات خود را داشت در فضای تورم و هیجان انگیز فوتبال ، اما سرانجام خوشحالم که این فیلم ساخته شده است.
محمد ابراهیم عزیزی ، کارگردان فیلم ، در مورد شکل گیری ایده اولیه گفت: “در ابتدا ، من قصد داشتم با همسرم در مورد ماجراهای وارد شده بین دو نیمه در اتاق قفل ، یک فیلم کوتاه بسازم. همسر یک خبر فوتبال دید و آن را به من نشان داد. یکی دوستان من فیلمنامه را به مصطفی کیا آوردند و سرانجام فیلمنامه نوشته شد و فیلم نوشته شد.
وی در مورد تحقیقات میدانی گفت: “ما در حال بازدید از کافی شاپ ها و بررسی چندین مکان بودیم.” در آنجا می توانستم با یک شخصیت عجیب و غریب ملاقات کنم که اگر شلیک کنید ، من را تهدید می کند ، دوربین را می شکنید و کمی ما را می ترسانید. این فیلم را بیش از آنکه پول به جسارت نیاز داشته باشد ، بسازید ، خوشبختانه یک گروه جسورانه به فیلم آمدند و کار کردند.
محسن کیا ، بازیگر فیلم گفت: “در سالهای اخیر ، جدا از کمدی ، من در بسیاری از فیلم های جدی نیز بازی کرده ام.” اول ، من قصد داشتم در این پروژه سرمایه گذاری کنم و فیلم را تولید کنم. اما پس از آن ، مدیر این نقش را پیشنهاد کرد و ما شروع به مذاکره در مورد مختصات شخصیت کردیم.
Mohsen Kiaei در مورد جو کلی فیلم و چگونگی مقابله با فساد در فوتبال گفت: “من نتوانستم رئیس فدراسیون فوتبال را بگیرم و در مورد او صحبت کنم یا از نامهای خاصی استفاده کنم. این یک خبر یا گزارش مستند بود ، اما در سینما ، ما درام و تاریخ را تعریف می کنیم.
پوریا رحیمی سام ، یک بازیگر فیلم دیگر گفت: “بیشتر کودکان ایرانی آرزو کرده اند که فوتبالیست شوند.” همه ما در مورد فوتبال صحبت می کنیم و دقایقی از گره هایی را که می خواهیم نتیجه تنها یک حادثه باشد ، به یاد می آوریم.
وی با اشاره به علاقه خود به فوتبال گفت: “من فوتبال را دوست دارم.” من ابراهیم عزیزی از دانشگاه را می شناسم و می دانم که او می تواند در یک مقطع فوتبالیست شود ، اما راه او برای ساخت یک فیلم فوتبال ساخته شده است.
در پایان ، بحرانی از آدل فردووی فقیر تشکر کرد و گفت: “این به ما کمک زیادی در راه ساخت این فیلم کرد.” من می دانم که او سالهاست که در فوتبال با فساد مبارزه می کند.
حسین جلییلی ، کارگردان فیلم ، همچنین توضیح داد: “تمام قوانین مورد استفاده در این کار بر اساس مستند کارگردان است. من سعی کردم به این فیلم و کارگردان کمک کنم. ما در حال بررسی برنامه ها و سکانس های روز بعد برای دستیابی به یک هماهنگ بودیم نتیجه
در پایان جلسه ، مصطفی کیا تأکید کرد: “ما تجربه کار در فضاهایی مانند فساد به عنوان” خط ویژه “و” بارکد “را داشتیم. مأموریت مأموریت این هنرمند نشان دادن حقایقی است که رخ می دهد.