اخبار فناوری و تکنولوژی

اولین تبلت هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای!/جزئیات

تبلت میت‌پد ۱۱  مدل ۲۰۲۴ هواوی در حقیقت اولین تبلت بازار مجهز به ویژگی ارتباط ماهواره‌ای است.

هواوی تبلت میت پد 11 مدل 2024 را به همراه لپ تاپ میت‌بوک  D16 معرفی کرد. میت‌پد 11 اولین تبلت جهان با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای دو طرفه با استفاده از صفحه نمایش 11 اینچی و 12 گیگابایت رم در نظر گرفته می شود.

شهریورماه سال جاری هواوی تبلت میت‌پد پرو را با صفحه نمایش 13.2 اینچی معرفی کرد. حال این شرکت نسخه بهبود یافته تبلت خود را با قابلیت ارتباط ماهواره ای در سال 2024 در دسترس کاربران قرار می دهد و صفحه نمایش دستگاه جدید 11 اینچی است و مشخصات سخت افزاری آن تا حدودی ضعیف تر از نسخه قبلی است.

مشخصات تبلت هواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴

تبلت جدیدهواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ مجهز به صفحه نمایش 11 اینچی اولد با حداکثر روشنایی 600 نیت و نرخ نوسازی 120 هرتز است.این تبلت جدید مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی تبلت جدید یک ماژول دوربین دایره ای قرار دارد که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر است.

هواوی میت‌پد پرو ۱۱ با پردازنده کرین ۹۰۰۰s و 12 گیگابایت رم عرضه می شود. همچنین این دستگاه جدید در دو مدل با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و 512 گیگابایت در دسترس کاربران قرار گرفته است. باتری تبلت جدید 8300 میلی آمپر ساعت است. دستگاه مذکور از شارژ سریع 66 واتی و سیستم عامل HarmonyOS 4 نیز پشتیبانی می کند که یکی از ویژگی های اصلی آن اتصال دو طرفه ماهواره ای از طریق ماهواره های BeiDou است که این دستگاه را به اولین تبلت با قابلیت اتصال ماهواره ای در جهان تبدیل کرده است.

دستگاه جدید از قلم M-Pencil نیز سازگار است. لازم به ذکر است که لبه های تبلت متقارن بوده و طراحی آن به گونه ای است که M-Pencil به صورت مغناطیسی به کناره دستگاه متصل می شود. هواوی میت‌پد پرو ۱۱ به یک اسپیکر قدرتمند نیز مجهز شده است.

تبلت هواوی میت‌پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 605 دلار به فروش می رسد. نسخه 512 گیگابایتی این دستگاه با قیمت 660 دلار به فروش می رسد.

کاربران می توانند دستگاه جدید را در رنگ های سبز، آبی، سیاه و سفید از 8 دسامبر معادل 17 آذرماه خریداری کنند.

هوآوی همچنین لپ تاپ میت بوک پرو D۱۶ مدل ۲۰۲۴ را با صفحه نمایش 16 اینچی IPS LCD با وضوح 1200 در 1920 پیکسل، نسبت تصویر 16:10 و حداکثر روشنایی تا 300 نیت معرفی کرد. این دستگاه مجهز به وب کم 1080 پیکسلی و اسکنر اثر انگشت روی دکمه پاور است.

مدل پایه این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 و گرافیک اینتل UHD است. این در حالی است که مدل های قدرتمند آن به پردازنده های i7 و i9 با گرافیک Intel Iris Xe مجهز شده اند. همه مدل ها دارای 16 گیگابایت رم LPDDR4X و 1 ترابایت حافظه M.2 SSD هستند.

هواوی میت بوک D۱۶ ۲۰۲۴ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. مدل پایه با قیمت ۷۰۵ دلار، نسخه Core i7  با 847 دلار و مدل Core i9  با 917 دلار قیمت دارند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا