اخبار روز سینما

این بازیگر پس از مدت ها ظاهر شد


به گزارش بازتاب آنلاین الناز شاکردوست در سال ۱۳۶۳ یکی از محله های تهران چشم به جهان گشود. او در دبستان عاشق بازیگری شد. الناز شاکردوست آدم عجیبی است. او عاشق فوتبال است، شبیه یک بازیگر است! او مادرش را خیلی دوست دارد.

الناز شاکردوست با بازی در فیلم «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما آمد و در کمتر از یک سال در پنج فیلم بازی کرد. تفاوت بازی او در «یخ یخ» و «لیسانسه ها» نشان از استعداد او دارد. الناز شاکردوست در «بی وفا» اولین اثر اصغر نعیمی منتقد سابق سینما بهترین بازی دوران سینمای خود را به نمایش گذاشت.

عجیب ترین چیز در زندگی الناز شاکردوست دوست صمیمی اوست. بله، بهترین دوست او یک جواهر نیکوکار است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. الناز شاکردوست به طور اتفاقی وارد سینما شد. به گفته کیومرث پوراحمد، او در 20 سالگی الناز را در زمانی که به دنبال بازیگری می گشت دید و از بازی او در تئاتر آن زمان خوشش آمد و او را به عنوان بازیگر نقش اول زن در فیلم گل یه انتخاب کرد. الناز شاکردوست را دیدم که او را بازیگری باهوش و با استعداد معرفی کرد. بازی های متفاوت مثل یک دختر پولدار در فیلم عروس فراری… یک دختر گشاد در لیسانسه ها (واقعا شگفت انگیز بود).. دختر نسل سومی در فیلم کی امیر را کشت (بازی او در این فیلم عالی بود. نیکی کریمی، مهناز افشار و… .) و بازی بسیار خوب الناز شاکردوست در بی وفا (در نقش دختر سر کوچه، نقشی که هیچ بازیگر زنی بهتر از این نمی توانست بازی کند). بازی در 11 فیلم در این سه سال تا 22 سالگی برای یک بازیگر آمار فوق العاده ای است. بسیاری از منتقدان از همان ابتدا بازی الناز شاکردوست را تحسین کردند. حتی هنرمندانی مانند مرحوم منوچهر نوذری از بازیگری او تمجید کردند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا