اخبار روز سینما

این بازیگر هم خواننده شد!




کنسرت مشترک امین بانی و محمدرضا علیمردانی شنبه 18 آبان دی این مراسم در مرکز همایش های برج میلاد تهران میزبان و به عموم مردم ارائه می شود.

امین بانی یکی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ ایران است که پس از خواندن اثری از مجموعه داستان «شهرزاد» حسن فتحی او به مخاطبان معرفی شد و پس از آن به دلیل صدای متفاوتش در این عرصه در پروژه ها و اجراهای زنده دیگری حضور پیدا کرد.

v اسفند در سال 1400 اولین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار کرد و پس از آن به فعالیت های موسیقایی خود با تولید چند تک آهنگ ادامه داد. این اتفاق در چند کنسرت دیگر در برج میلاد تهران و تالار وحدت به رهبری امیر رخ داد توسلی آهنگساز مطرح سینما و تلویزیون به فعالیت های خواننده موسیقی پاپ ایرانی ادامه داد.

چندی پیش بود که بنی در ادامه تجربیات موسیقایی خود، آهنگ ژاندار را به همراه محمدرضا علیمردانی منتشر کرد. قطعه ای که به تعبیری سرآغاز فعالیت های موسیقایی این دو هنرمند بود که در نهایت با کنسرتی مشترک در برج میلاد تهران به اوج خود رسید.

محمدرضا علیمردانی گوینده، بازیگر و مجری سرشناسی است که در چند سال اخیر در این زمینه ها فعالیت داشته است. شهریور در سال 2018 با انتشار آلبوم فرار به سوی من خود را به عنوان خواننده معرفی کرد. شرایطی که منجر به ساخت موسیقی مضمونی برای سریال «چهل قطعه» به میزبانی خودش شد و حتی شرایط را برای ساخت برخی آثار در چند مجموعه تلویزیونی فراهم کرد.

آلبوم Run to Me نیز شامل دوازده آهنگ با اشعار سبک پاپ است. در این قطعات از ترانه سرایان متعددی از جمله روزبه بمانی، حامد عسکری و حسین غیاشی استفاده شده است. فرزین قره قزلو و امیر توسلی بیشتر قطعات خود ساخته هستند و میلاد نودست، میلاد عدل و نگار آذری نوازندگان آن را تشکیل می دهند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا