اخبار روز سینما جهان

این بازیگر نقش‌های منفی به دنیای مارول آمد / نقشی مرموز در فیلم جدید «کاپیتان امریکا»

گزارش کردن بازتاب آنلاین، جانکارلو اسپوزیتو، تو آنقدر نام خاص هستی که با شنیدن آن، جایی در گوشه ذهنت لانه می کند و حتی اگر فراموشش کنی، به محض شنیدن آن یا خواندن آن در جایی، شما می توانید با اطمینان بگویید که من قبلاً این نام را شنیده ام. . شاید همین الان که دارید این سطور را می خوانید، چهره صاحب این نام در ذهنتان نقش می بندد و خونسردی وحشتناک و هوش حیله گر او را در نقش گاس فرینگ در سریال «بریکینگ بد» به یاد می آورید. گانگستری که عینک آفتابی اش بر هوش و تدبیرش تاکید می کرد و خونسردی اش از واکنش های مهارشده و چهره بی احساسش که جز ادب و احترام تاجری سرشناس، هیچ احساس خاصی از خود نشان نمی داد، مشهود بود.

طرفداران مارول همیشه مشتاقند بدانند چه شخصیت های جدیدی اضافه یا باقی خواهند ماند. حال هالیوود ریپورتر گزارش داده است که جیانکارلو اسپوزیتو نقش شرور فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع» را بازی خواهد کرد. فیلم سال آینده دنیای مارول در حال حاضر در حال بازسازی است تا به معرفی شخصیتی که اسپوزیتو بازی خواهد کرد کمک کند. به گفته منابع هالیوود ریپورتر، هنوز مشخص نیست که اسپوزیتو چه نقشی را بازی خواهد کرد، اما او نقشی منفی خواهد داشت.

از زمان «برکینگ بد» و اسپین آف آن، «بهتر است در سال زنگ بزنی»، همیشه صحبت از حضور اسپوزیتو در فرنچایزهای محبوب بوده است. او همچنین در سریال «ماندالوریان» دیزنی که اولین سریال لایو اکشن از مجموعه «جنگ ستارگان» است و داستان آن پنج سال پس از وقایع «بازگشت جدی» آغاز می‌شود، با تعداد زیادی نقش منفی در حرفه اش، او همیشه همین است این سوال را برای مخاطب ایجاد کرده است که بالاخره به دنیای مارول اضافه می شود یا خیر؟ به گزارش هالیوود ریپورتر، اکنون می توان به این سوال پاسخ مثبت داد.

اسپوزیتو قبلاً به ایفای نقش پروفسور خاویر در فرانچایز X-Men ابراز علاقه کرده بود. اما او این فرصت را پیدا نکرد. او به طرفداران مارول گفت که نقشی که ایفا کرده بهتر از آن چیزی است که آنها فکر می کنند. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی مستقل برای شخصیتی که اسپوزیتو بازی می کند در نظر گرفته شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که بازیگر نقش به یاد ماندنی گاس فرینگ در دنیای مارول چه نقشی را ایفا خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا