اخبار روز سینما

بلایی که بیماری بر سر این بازیگر آورد!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، محمد شیری متولد 30 بهمن 1328 در مشهد بازیگر است. محمد شیری فارغ التحصیل رشته ادبیات است. محمد شیری از مشهد به تهران آمد و بازیگری را آغاز کرد. محمد شیری با شب های برره به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

پدرش مشهدی و مادرش تهرانی است، می گوید من در خانه ماماهای قدیمی به دنیا آمدم، فرزند اول خانواده بودم و از 4 سالگی به تهران نقل مکان کردیم.

شیری فعالیت هنری خود را با بازی در مجالس خانوادگی و کارگردانی برنامه های مدرسه آغاز کرد و سرانجام در سال 1349 در سن 21 سالگی با حضور در کلاس های بازیگری زیر نظر احمد کاشانی و اسکویی بازیگری حرفه ای را فرا گرفت.

محمد شیری اولین بار در سال ۱۳۶۰ با آیتم نمایشی برنامه سینما تئاتر که از شبکه دو پخش می شد وارد صحنه تلویزیون شد و از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۷ با برنامه آقای اقتصاد به شهرت رسید.

آقای شیری در سال 1359 با فیلم ستاره دنبال داره وارد سینما شد اما شهرت او در بین نسل جدید از سال 1384 با سریال شبای برره به کارگردانی مهران مدیری آغاز شد.

محمد شیری سالهاست که ازدواج کرده است.
محمد شیری


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا