سرگرمی

این بازیگران اصلی در «پایتخت ۷» حضور ندارند

بازتاب آنلاین، در حالی که هنوز خبری رسمی از فصل هفتم سریال پایتخت در دست نیست، اما شواهد حاکی از آن است که این سریال در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن طی هفته های آینده آغاز خواهد شد.

بدنه ساخت «پایتخت 7» همانند گروه قبلی است. الهام غفوری تهیه کنندگی این سریال را بر عهده خواهد داشت و مانند سریال قبلی که با سیروس مقدم کارگردانی کرده، کارگردانی با تجربه تلویزیونی است و محسن تنابنده نیز نویسندگی را بر عهده دارد. اما ظن دزدی کلید «پایتخت ۷» از کجا آمد؟ 31 خرداد در همین ماه بود که هومان حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت با انتشار تصویری از کیک رنگی در قالب عبارت «پایتخت ۷» در توییتر خود نوشت: آغاز «پایتخت ۷» مثل کیک رنگی است که بچه ها پشت صحنه درست می کنند.” اگرچه این جمله نتوانست دلیل کاملی بر کلیدی بودن سریال باشد، اما از سوی برخی افراد به این معنا تعبیر شد; وی در عین حال به همه اطمینان داد که بالاخره تلویزیون با گروه سازنده برای ساخت دنباله «پایتخت» به توافق رسیده است.

در این روزها اخبار غیررسمی از این پروژه در برخی رسانه ها منتشر شده است. از جمله اینکه ساخت قسمت قابل توجهی از داستان این فصل قرار است در تاجیکستان انجام شود و … البته هنوز هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده است و به نظر می رسد عوامل حاضر از جمله بازیگران. ، هنوز مجاز به اعلام اخبار رسمی نیستند. اما بر اساس همان اخبار غیررسمی بالاخره «پایتخت» دوباره می آید اما نه با حضور همان چهره هایی که عادت کرده بودیم، انگار قرار است تغییراتی در بازیگران ایجاد شود. فصل هفتم «پایتخت» تحت تاثیر غیبت چند بازیگر قرار گرفته است و این می تواند به چالشی برای تهیه کنندگان تبدیل شود.

مهم ترین نقشی که در این سریال غایب خواهد بود بهرام افشاری است که در فصل پنجم و ششم با شخصیت «بهتاش» او را به چهره ای محبوب تبدیل کرد اما به نظر می رسد به دلیل حضور در فیلم، این سریال را همراهی نخواهد کرد. پروژه ها. او پیش از این بار دیگر رفت و آمد به «پایتخت» را تجربه کرده بود. او دومین بازیگر سریال است که در فصل هفتم دیده نخواهد شد.

سارا و نیکا فرقانی بازیگران جوان اصیل این سریال که از کودکی با «پایتخت» همراه بوده اند، به دلیل نفوذ انتشار تصاویر نامتعارف، در فصل هفتم حضور نخواهند داشت و گفته شده به دلیل جایگزینی همکاری این دو با دیگر بازیگران به طور کامل با این سریال قطع شود.

علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» نیز یکی از کاراکترهای ثابت پایتخت بود که در پنج فصل به صورت مستمر حضور داشت و در نهایت به دلیل فوت شخصیتش در فصل ششم حضور نداشت. حالا این احتمال وجود دارد که او در قالب یک روح به سری جدید بازگردد. به نظر می رسد محسن تنابنده، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومان حاجی عبداللهی و احمد مهرانفر از جمله بازیگران ثابت و اصلی سری هفتم باشند.

تعداد قسمت های سری هفتم این سریال هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و هر آنچه مطرح می شود در حد حدس و گمان است اما به نظر می رسد «پایتخت 7» فصل دوم این سریال نامیده شود که در سال 1394 پخش خواهد شد. ماه رمضان و احتمالاً 24 قسمت خواهد بود و رکورد طولانی ترین رگه خود را خواهد شکست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا