به گزارش بازتاب آنلاین، «محمد رضایی» هموطن بازنشسته در ارتباط با دیدار روز پنجشنبه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اولین سوال این است که چرا با 50 تلاش همسان سازی انجام می شود. پاسخ این است که همسان سازی در حال حاضر با 50 همات انجام می شود، زیرا در دولت قبل 20 همات 70 همات هزینه شده است که باعث شده 50 همات از مبلغ پیش بینی شده برای همسان سازی حقوق بازنشستگان باقی بماند، اما این به معنای زیر پا گذاشتن حقوق بازنشستگان است. 20 همات دیگر نیست و طبق وعده رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مابقی این مطالبات در سال آینده به بازنشستگان پرداخت می شود.

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از عدم دریافت غرامت 500 هزار مستمری بگیر خبر داده است. این افراد چه کسانی هستند؟ رضایی در این خصوص گفت: آقای تاج گردون با بیان اینکه 500 هزار نفر خسارت دریافت نمی کنند، اشاره به افرادی دارد که به تازگی بازنشسته شده اند و تاکنون حقوق کامل دریافت کرده اند و در نتیجه مشمول غرامت نمی شوند. .

وی در رابطه با جریان خالص و ناخالص پرداختی که از سوی عارف معاون رئیس جمهور مطرح شد، تصریح کرد: بر اساس آنچه در جلسه برگزار شد، اجرای همسان سازی در 90 درصد حوزه های کارگری و قانونی انجام می شود. . دائمی است و هیچ دلیلی برای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

رضایی تاکید کرد: برخی از بازنشستگان فکر می کنند همسان سازی با 70 تلاش یا هیچ نظر است اما تاخیر در صدور احکام به دلیل کمبود بودجه به ضرر بازنشستگان است. بهتر است هر چه سریعتر احکام جدید صادر و معوقات مستمری بگیران پرداخت شود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما