این افراد نمی توانند سود سهام عدالت را دریافت کنند!/جزئیات

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: درج کردن شماره شبای غلط و حساب بانکی مشترک از جمله دلایلی است که موجب واریز نشدن سود سهام عدالت برای افراد است.

به گزارش مانیبان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و وجوه شرکت تسویه اعلام کرد: مردم به دلایل مختلف سود سهام را دریافت نمی کنند، از جمله دلایل عدم دریافت سود سهام را می توان یکی از شش مورد «درج شماره شبای نادرست، راکد بودن حساب، حساب بانکی مشترک، حساب بانکی مسدود، حساب بلندمدت، و داشتن حساب ارزی» دانست.

پیش از این باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفته بود: بسته به سنوات دو راه برای دریافت شماره حساب مشمولان سهام عدالت داریم یکی از طریق سامانه سجام و دیگری از طریق سایت سجام عدالت.  اما بهترین و ساده ترین راه تهیه سجامی است تا افراد بتوانند خدمات دیگری را نیز دریافت کنند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که اگر سهامدار سود سال های گذشته را دریافت نکرده باشد، با سجامی علاوه بر دریافت سود در پایان. آذر آیا سود سال های گذشته را دریافت خواهید کرد؟ او گفت بله. به امید خدا اگر شرکت هایی که سود واریز نکرده اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند و فرصت کافی برای محاسبات داشته باشیم، تلاش خواهیم کرد تا در آذر سودهای  گذشته را برای جامعه جدید یعنی افرادی که شماره حساب خود را اعلام کردند و در سامانه سجام ثبت نام کردند واریز کنیم.

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور مدیرعامل سازمان بورس در امور سهام عدالت پیش از این به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود که مردم برای دریافت سود سهام به هیچ وجه به درگاه اینترنتی مراجعه و پول پرداخت نکنند. و توجه داشته باشید که در حال حاضر ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت وجود ندارد.

به گفته مجید عشقی مدیرعامل سازمان بورس، امسال سود سهام عدالت توسط شرکت سرمایه گذاری مرکزی به صورت متمرکز در دو مرحله پرداخت می شود. مرحله اول آن آذر ماه خواهد بود.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *