شبنم مقدمی در جشنواره «عشق» برنده جایزه جهانی بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. این جشنواره با موضوع صلح و کمک به کودکان همه ساله در آمریکا برگزار می شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، شبنم مقدمی که با فیلم کارگر زنبور عسل به کارگردانی افشین صادقی در جشنواره بین المللی «عشق» حضور داشت، جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را از آن خود کرد.

شبنم مقدمی در نقش ایلام فروزنده در نمایی از فیلم زنبور کارگر

جشنواره بین المللی فیلم عشق در سال 2015 با هدف ارائه فیلم هایی درباره صلح و کمک به کودکان جهان راه اندازی شد. این جشنواره در ابتدا تنها متقاضیانی از کشورهای انگلیسی زبان می پذیرفت، اما از سال 2022 با هدف صلح جهانی در رقابت فیلم هایی از سراسر جهان شرکت خواهد کرد.

امسال در بخش فیلم بلند، سه فیلم «زنبور کارگر» افشین صادقی، «زنی با ارابه چوبی» ساخته خدادا جلالی و «آخرین تانگو با پری» ساخته اشکان شاپوری از ایران به نمایش درآمد. در این جشنواره در نهایت فیلم افشین صادقی موفق شد در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن (شبنم مقدمی) و بهترین کارگردانی فیلمبرداری (روزبه راگا) جوایز را از آن خود کند.

شبنم مقدمی برای بازی در این فیلم برنده جایزه بین المللی جشنواره عشق آمریکا شد
شبنم مقدمی برای فیلم زنبور کارگر برنده جایزه جهانی در بخش بازیگری شد.

فیلم «زنبور کارگر» محصول سال 2018 است و پس از سه سال تبدیل به یک فیلم موفق شد. شهریور ماه 1402 روی صفحه ظاهر می شود. شبنم مقدمی در این فیلم نقش زنی به نام «الهام فروزنده» را بازی می کند که برای شرکت در انتخابات مجلس نامزد شده است. او در آستانه موعظه با چالش بزرگی روبروست. پسرش در اثر دعوا مردی را می کشد و او سعی می کند پسرش را تبرئه کند.

شبنم مقدمی تاکنون برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «امروز»، «زاپاس» و «نفس» و همچنین جوایزی از انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم، جشنواره حافظ و فیلم ایرانی شده است. جشنواره.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما