اخبار روز سینما

این اتفاق در آستانه پخش قسمت سوم سریال هادی حجازی فر رخ داد. رویارویی «داریوش» در بیلبوردهای شهر

در آستانه پخش قسمت سوم سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر، چهره جدید این شخصیت روی بیلبوردهای شهری عرضه شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، قبل از شروع سریال «داریوش» تصویر این شخصیت با بازی هادی حجازی فر در تیزرها و تبلیغات شهر برای ما به شایستگی جوغندامی و آشفته شکل گرفت. حالا بعد از اتفاقاتی که در پایان قسمت دوم افتاد، او را با چهره ای جدید با شروع قسمت سوم خواهیم دید.

چند روز مانده به پخش قسمت سوم سریال «داریوش» با تصویر جدیدی از هادی حجازی فر در نقش داریوش در تبلیغات شهری این فیلم مواجه می شویم. چهره ای متفاوت که احتمالاً با تغییراتی در ویژگی های شخصیتی شما همراه است.

در پایان قسمت دوم وقتی داریوش می بیند که نوه اش به خاطر ریشش سراغش نمی آید و از تیزی صورتش آسیب می بیند، تصمیم می گیرد به دستشویی برود و ریشش را بتراشد. این تصمیم با حمله بهداد و گروه مبارزه با مواد مخدرش به خانه لیلا همراه است. داریوش از یک طرف در حمام با صدای بلند به آهنگ او گوش می دهد و ریشش را می تراشد و از طرف دیگر لیلا در مقابل حمله او مقاومت می کند و به تنهایی از خانه دفاع می کند. این در تضاد با یکی در قسمت دوم به یکی از جذاب ترین موقعیت ها تبدیل می شود.

در پایان قسمت دوم، داریوش سعی کرد ریش خود را برای نوه‌اش بتراشد، اما به دلیل حمله به خانه دخترش موفق نشد.

در حالی که داریوش نیمی از ریش خود را نتراشیده است، نوه اش در حمام را می زند و از او می خواهد که مادرش را نجات دهد. یک چاقوی آشپزخانه هم به داریوش می دهد اما داریوش همچنان می ترسد و آنها را تنها می گذارد. با حوله از دیوار بالا بروید و به بالکن خانه وحید برسید.

وحید او را در حالی پشت پنجره می بیند که به خاطر ریش نیم و نیمه اش صورتش خراب شده است. او به جای اینکه از وحید کمک بخواهد به لیلا کمک کند، از او می خواهد که برای تراشیدن ریش به او تیغ بدهد.

حال در تصویر منتشر شده روی پوسترها نتیجه نهایی اصلاح را می بینیم و داریوش را با این چهره جدید از قسمت سوم خواهیم دید.

«داریوش» به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی فر چهارشنبه ها روی پلتفرم فیلم نت می رود. فردا چهارشنبه 10 مرداد قسمت سوم این مجموعه در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا