حراج یادگاری های توییتر توسط ایلان ماسک همه را شوکه کرد!/جزئیات

یک حراجی با نام “تغییر نام تجاری توییتر: حراج آنلاین یادگاری، آثار هنری، دارایی‌های اداری و موارد دیگر!” برگزار شده است، که در آن مجموعاً ۵۸۴ کالا به فروش می‌رسد. این کالاها شامل میزهای قهوه‌خوری، نقاشی‌های رنگ روغن و تابلوهایی از پرنده معروف توییتر می‌باشند.

از زمان خرید این شبکه اجتماعی در سال گذشته، ماسک تلاش کرده است تا از طریق اخراج کارکنان، هزینه‌های توییتر را کاهش دهد و اکنون به نظر می‌رسد که حراج دستگاه‌هایش بخشی از این طرح باشد.

همچنین در این مجموعه دو تابلوی رنگ روغن وجود دارد که به حراج گذاشته شد. اولین نقاشی بر اساس سلفی معروف الن دی جنرز مجری و کمدین آمریکایی است که در مراسم اسکار 2014 گرفته شده است.نقاشی دیگر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را نشان می دهد و بر اساس تصویری است که از زمان انتخاب مجدد او وجود داشته است. در نوامبر 2012 به اشتراک گذاشته شد.

این مجموعه همچنین شامل برخی تجهیزات موسیقی است و همه چیز از گیتار گرفته تا درام و آمپلی فایر را می توان از طریق حراجی خریداری کرد.

طبق گفته خانه حراج Heritage Global Partners، حداقل پیشنهاد برای هر کالا 25 دلار است. اولین پیشنهادات از 12 سپتامبر (21 شهریور) ارائه می شود و دو روز بعد به پایان می رسد.

ایلان ماسک یادگاری/عکس توییتر را به حراج گذاشت

حراج یادگاری های توییتر توسط ایلان ماسک همه را شوکه کرد!/جزئیات

پس از اینکه ایلان ماسک توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، به عنوان بخشی از برنامه های خود تصمیم گرفت هزینه های شرکت را کاهش دهد. از زمانی که توییتر را خرید، افراد زیادی را اخراج کرد و همچنین نحوه تأیید حساب ها را کاملاً تغییر داد. در اوایل این ماه، توییتر رسماً لوگوی خود را از پرنده به X تغییر داد تا رسماً برنامه های خود را برای ایجاد یک برنامه “همه چیز” راه اندازی کند.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *