ایلان ماسک گفت شاید شبکه اجتماعی X شکست بخورد.

زمانی که ایلان ماسک توییتر را خرید و تغییراتی را که می خواست در شرکت اجرا کرد، بسیاری پیش بینی کردند که او در نهایت موفق نخواهد شد. حالا خود ماسک توییت کرد که X ممکن است شکست بخورد، اما آنها سعی خواهند کرد یک شبکه اجتماعی عالی بسازند.

ایلان ماسک در توئیتی جدید در صفحه خود نوشت: “حقیقت تلخ این است که در حال حاضر چیزی به نام یک شبکه اجتماعی بزرگ وجود ندارد. همانطور که بسیاری پیش بینی کرده اند، ممکن است شکست بخوریم، اما ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا حداقل یک شبکه اجتماعی عالی بسازیم.”

این میلیاردر بحث‌برانگیز از زمان پیوستن به توییتر، سخت تلاش کرده است تا ربات‌ها را از این پلتفرم حذف کند و آن را به یک برنامه فوق‌العاده شبیه وی چت تبدیل کند. اما مت بایندر از Mashable می گوید که هنوز حدود ۴۲ درصد دنبال‌کنندگان او در ایکس، اکانت‌هایی هستند که هیچ دنبال‌کننده‌ای ندارند. به عبارت دیگر، این اکانت‌ها احتمالاً بات هستند.

اظهارات ماسک در شرایطی است که او اخیرا به دلیل اعلام تصمیم خود برای حذف قابلیت بلاک این شبکه اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. البته حتی خود Community X نیز این یادداشت را در پست ماسک اضافه کرده است که طبق قوانین گوگل پلی و اپ استور حذف قابلیت مسدودسازی غیرممکن به نظر می رسد.

وال استریت ژورنال در ماه مه نوشت که یکی از سرمایه گذاران توییتر، Fidelity، گفت که ارزش کل شرکت به 15 میلیارد دلار رسیده است. این بدان معناست که توییتر از زمان ورود ماسک، حدود دو سوم از ارزش 44 میلیارد دلاری خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است که ایلان ماسک در اوایل آگوست در توییتی اعلام کرد که تعداد کاربران ماهانه پلتفرم X در سال جاری به رکورد جدیدی رسیده است. او از طریق یک نمودار نشان داد که تعداد کاربران آن‌ها حالا بالغ بر ۵۴۰ میلیون است.
به نقل از www.entekhab.ir

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *