اخبار روز سینما

ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batmat

گویا به تازگی خبری بر تشخیص تایید ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batmat در رسانه های مجازی پخش می شود که کاربران را شوکه کرده است.

اندی سرکیس به طور رسمی در نقش آلفرد پنی ورث برای The Batman: Part II بازی می‌کند. مت ریوز نویسندگی و کارگردانی فیلم آینده بتمن را انجام می دهد، طی طی مراحل بعدی خود با GQ بازگشت خود را به عنوان شخصیت نمادین کامیکس دی سی تایید کرد.

ایفای نقش اندی سرکیس در قسمت دوم فیلم The Batmat

اندی سرکیس به خاطر بازی در نقش گلوم در ارباب ارباب و سزار مجموعه مجموعه میمون‌ها شناخته می‌شود، اولین خود را در نقش آلفرد پنی‌ورث پنی‌ورث در فیلم بتمن بتمن انجام می‌دهد. این شخصیت پیشخدمت وفادار و معتمد بروس وین، با نام مستعار بتمن است.

در قسمت بتمن رابرت پتینسون شنل و روپوش نمادین به تن کرد و نسخه های جذاب و جذاب از شخصیت ها را ارائه داد. طرفداران با بازی پتینسون در بتمن تحت تأثیر قرار گرفتند.

مت ریوز که اولین فیلم بتمن را کارگردانی کرد، برای هدایت این فیلم بازخواهد گ. ریوزهایی که در فرانسه کارش می‌کنند Cloverfield و Planet of the Apes می‌شوند به دلیل کشف شخصیت‌ها و پیچیده‌تر از نظر احساسی مورد تحسین تحسین قرار گرفته‌اند. او همچنین در کنار متسون تاملین فیلمنامه The Batman: Part II را می‌نویسد.

تاید شدن اندی سرکیس به عنوان الفرد در فیلم جدید The Batmat

تاید شدن اندی سرکیس به عنوان الفرد در فیلم جدید The Batmat

مت ریوز که اولین فیلم بتمن را کارگردانی کرد، برای هدایت این فیلم بازخواهد گ. ریوزهایی که به کارش در فرنچایز Cloverfield و Planet of the Apes معروف هستند، به دلیل شخصیت‌های جذاب و پیچیده از نظر احساس مورد تحسین قرار گرفتن گرفته شده است. او همچنین در کنار متسون تاملین فیلمنامه The Batman: Part II را می‌نویسد.

سپتامبر 2022 بتمن در یک مارس در مرکز لینکلن نیویورک نمایش داده شد و در 4 مارس در سراسر جهان اکران شد. به دلیل همه‌گیری کوید-19 تاریخ اکران اولیه فیلم که ژوئن 2021 بود، دوبار به نظرات ده. فیلم در بودجه 185 تا 200 میلیون دلاری خود، حدود 717 میلیون دلار است که آن را به پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 تبدیل کرد و برای بازی‌ها، فیلمبرداری، کارگردانی، سکانس‌های اکشن و داستان تحسین و منتقدان گرفت. بلند فیلم انتقادهایی وارد کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا