اخبار روز سینما

ایرج نوذری و دختر بی حجابش دلربا [+عکس]

ایرج نوذری یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که همیشه است عکسی از ایرج نوذری و دختر بی حجابش دلربا به انتشار رسید.

آخریناً عکسی از ایرج نوذری و دخترش به انتشار رسید که جنجالی در فضای مجازی به پا کرد. دلبا نوذری دختر ایرج نوذری به تازگی عکسی از خودش و پدرش در صحفه شخصی خود منتشر کرد. بعد از انتشار این عکس بی حجابی دختر ایرج نوذری بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند و انتقادهای زیادی روانه او شدند.

ایرج نوذری و دختر بی حجابش دلربا

ایرج نوذری و دختر بی حجابش دلربا

دلربا نوذری دختر بزرگ ایرج نوذری که متولد دهه هفتاد است. پدرش ایرج نوذری بازیگر و مجری بوده و مادرش اسپانیایی می‌باشد. او دارای یک خواهر به نام دلناز نیز است که در مالزی تحصیل می کند دلربا در موسیقی تحصیل کرده و دارای دکترای موسیقی می باشد دلربا نوذری در خانواده کاملا هنرمند به د نیا آمده است . او دخترایرج نوذری و نوه مرحوم منوچهر نوذری از بازیگران و مجریان مشهور و معروف ن یز می‌باشد.

دختر ایرج نوذری

در ادامه می‌توانید ایرج نوذری و دخترش را ببینید:

ایرج نوذری و دختر بی حجابش دلربا
بی حجابی دختر ایرج نوذری

یک عمه به نام نازنین دارد و مادرش اسپانیایی است و یک خواهر دارد که اسمش دلناز می باشد. دلربا به همراه پدرش در مسابقه پنج ستاره شرکت کرده بود که بسیار مورد توجه مخاطبان و بینندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا