به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا امروز دوشنبه 29 خرداد در شهر بانکوک تایلند به مصاف تیم قطر رفت و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت داد. مقابل این تیم قرار گرفت و نتوانست به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

آرشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش‌عالی، اسماعیل قلی‌زاده، امیر محمد رزاقی نیا، یعقوب براجعه، کسری طاهری، ابوالفضل زمانی، ماهان صادقی و ابوالفضل ذلیخایی بازیکنانی بودند که حسین عبدی از ابتدا برابر تیم ملی قطر به میدان فرستاد.

ایران در ابتدای نیمه اول چندین موقعیت خوب خلق کرد اما نتوانست از هیچ کدام استفاده کند. در دقیقه 20 عرفان درویشعلی از داور رقابت شما او یک کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه 40، اسماعیل قلی زاده با سرعت بالایی از زمین خارج شد که ضربه محکم او با واکنش دروازه بان قطری به کرنر رفت. امیرمحمد رزاقی نیا به دلیل خطای بازیکن قطر در دقیقه 44 کارت زرد گرفت. با توجه به رطوبت بالای هوا بر خلاف بازی اول با افغانستان در این بازی کولینگبرک و برای نیمه اول پنج دقیقه وقت اضافه اضافه شد.

6 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با حملات و جابجایی های خوب شاگردان عبدی همراه بود اما هیچ کدام گلی در پی نداشت. در دقیقه 58 بازی انفرادی نیما اندرس و پاسخ زودهنگام کسری طاهری را در موقعیت شوت زنی قرار داد که ضربه او توسط دروازه بان مهار شد و سپس ضربه یعقوب. آن را بررسی کنید او با برخورد به مدافع قطری به کرنر رفت. در ادامه فشار ایران برای گلزنی، در دقیقه 64 محمد عسگری به جای ماهان صادقی و رضا وارد زمین شد. گاندیپور به جای ابوالفضل والا وارد زمین شدند.

شکست اسماعیل قلی زاده از جناح راست در دقیقه 72 و پاس او موقعیت خطرناک دیگری را روی دروازه قطر ایجاد کرد که باز هم گلی به همراه نداشت. در دقیقه 82 موقعیت بسیار خوبی برای کسری طاهری ایجاد شد که ضربه او از داخل محوطه 18 متری توسط دروازه بان مهار شد. در دقیقه 85 نزدیک به نقطه پنالتی فرصت گلزنی خوب برای امیرمحمد رزاقی نیا بدست آورد معلوم شد که او هم نتوانست قفل درب قطر را بشکند.

جیکوب آن را بررسی کنید وی در دقیقه 88 از داور مسابقه کارت زرد گرفت و فرجاد فیاض در دقیقه 90 به جای اسماعیل قلی زاده وارد زمین شد. یک موقعیت دیگر در دقایق اضافه ایجاد شد، اما ضربه محکم محمد عسگری از بیرون ژلر قطر رد شد. در ثانیه های پایانی بازی ضربه ایران را نیما آندرس به زیبایی مهار کرد اما ضربه ای زد. انگلیسی دست ها ژلر به تیرک دروازه قطر برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. ارشا دروازه شکوری ماهی تابه ایران از داور مسابقه کارت زرد گرفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *