اخبار روز

ایران مسئول هک کمپین من است

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات 2024 آمریکا در نشستی با خبرنگاران مدعی شد که ایران مسئول هک کردن کمپین انتخاباتی وی بوده است.

به گزارش ایسنا، ترامپ در پاسخ به سوالی درباره هک شدن ستاد انتخاباتی خود گفت: این موضوع در دست بررسی است و به نظر می رسد این کار ایران است. ایران این کار را می کند چون دوست من نیست و سیگنال های بدی از آن کشور دریافت کرده ام.

وی در ادامه مدعی شد: دلیل اینکه ایران این کار را می کند این است که من در مقابل ایران قوی بوده ام از مردم خاورمیانه محافظت کرده ام. بنابراین این مشکل ظاهراً کار ایران بوده است.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا اف‌بی‌آی به او گفته این کار ایران است یا نه، پاسخ داد: نمی‌خواهم دقیقاً بگویم، اما کار ایران بود.

ستاد انتخاباتی ترامپ مدتی پیش اعلام کرد که بخش هایی از ارتباطات داخلی خود هک شده است و خود ترامپ بدون ارائه مدرکی این موضوع را به عواملی از ایران نسبت داد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ایران دست از کار برنمی‌دارد زیرا دولت ما ضعیف و ناکارآمد است، اما تا مدت‌ها چنین نخواهد بود.

در پاسخ به این اتهامات و ادعاها، نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در ایمیلی اعلام کرد که دولت ایران نه قصد و نه انگیزه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دارد.

نماینده ایران همچنین در واکنش به ادعاهای ستاد انتخاباتی ترامپ افزود: ما به این گونه گزارش ها اعتباری قائل نیستیم.

رئیس جمهور پیشین آمریکا در بخشی دیگر از سخنان خود درباره وضعیت آمریکا گفت: با تیم فعلی اقتصاد فعلی بسیار بد شده است. فقط به جنایات بی حد و حصری که توسط مهاجران مرتکب شده اند نگاه کنید.

وی ادامه داد: میلیون ها نفر به صورت غیرقانونی وارد کشور ما شده اند. شاید این عدد حدود بیست میلیون یا بیشتر باشد. این مجوز نباید به آنها داده می شد زیرا مشکلات بی شماری ایجاد کرده اند. این مشکل فقط بدتر خواهد شد و هرگز نباید این اتفاق می افتاد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا