اخبار روز

ایران خودرو خودرویش را آتش زد; فروش اقساطی ایران خودرو برای همه

دور جدید فروش اقساطی ایران خودرو آغاز شد. در این طرح اقساطی ایران خودرو 3 خودروی جدید و محبوب ایران خودرو به مشتریان ارائه می شود. شرایط جدید ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

امکان واریز مجدد وجه برای متقاضیان پانوراما 207 ارتقای خودکار به ویژه برای اولویت های سوم زمستانی تا 9 اسفند دی ماه فراهم شد.

در پژو 207 اتوماتیک پانوراما

در داخل، همه چیز مانند 207i معمولی است. اما اگر روکش سقف را برداریم شرایط تغییر می کند و با فضایی زیباتر و بازتر مواجه می شویم که حس بهتری به مسافران می دهد. البته چیدمان صندلی های جلو به گونه ای است که آسمان بالای سر در میدان دید راننده و سرنشین کناری نباشد. قبلاً این کار انجام شده است.در زیر شیشه سقف یک روکش پارچه ای نازک وجود دارد که متأسفانه به صورت دستی به جلو و عقب حرکت می کند.

فروش اقساطی ایران خودرو

در بخش‌های دیگر نیز وضعیت مانند گذشته است. پوسته بالای داشبورد از 207 به عاریت گرفته شده است و فرمان متفاوت و وجود نمایشگر مرکزی، حال و هوای داخل را بسیار بالاتر از پژو 206 معمولی کرده است. البته طراحی های ساده و کیفیت پایین متریال های به کار رفته باعث شد که این پیشرفت ها چندان برای بیننده هیجان انگیز نباشد.

پژو 207 اتوماتیک طراحی پانوراما

باید اعتراف کرد که طراحی پژو 206 سال ها جلوتر از زمان خود بود و به همین دلیل این شرکت فرانسوی توانست با یک فیس لیفت کوچک به ظاهری قابل قبول (تقریبا شبیه به هاچ بک های جدیدتر بازار) دست یابد. نسخه پلاس (یا به عبارت دیگر 207i). البته شباهت های غیرقابل انکار مشخصات و پایان خودرو با 206 های قدیمی، نشان دهنده سن واقعی 207i است، اما با این وجود استفاده هوشمندانه از المان های مدرن، خودرو را مدرن تر از قبل کرده است و گاهی اوقات با واقعی اشتباه گرفته می شود. 207.

فروش اقساطی ایران خودرو

به خصوص در نسخه فیس لیفت چراغ های مجهز به لنز، نور روز و نئون و همچنین آینه های جدید باعث شده تا خودرو جلوه بسیار بهتری نسبت به قبل داشته باشد و در نهایت اضافه شدن سقف پانوراما ظاهر خودرو را چندین برابر افزایش داد. مراحل

مشخصات فنی پژو 207 پانورامای اتوماتیک

در حال حاضر سقف شیشه ای 207i با همان موتور قدیمی TU5 به بازار عرضه می شود. این یعنی همان موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری 16 سوپاپ که می تواند در بهترین حالت خود 105 اسب بخار قدرت و 142 نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته با توجه به عرضه 207i MC (سقف قرمز) با موتور TU5 پلاس، احتمال استفاده از موتور اصلاح شده ایران خودرو در سایر محصولات خانواده 206 از جمله این 207i پانوراما نیز وجود دارد. موتور جدید مجهز به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ (CVVT) بوده و توانسته با نسبت تراکم 11.01 به 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور و همچنین تغییر در برنامه تزریق سوخت و برخی اصلاحات دیگر دست یابد.

فروش اقساطی ایران خودرو

البته هنوز مشخص نیست که چرا تغییرات انجام شده روی موتور در بهبود ارقام شتاب و مصرف سوخت در صفحه مشخصات فنی ایران خودرو تاثیری نداشته است، اما در هر صورت خودروساز ملی مدعی است که The جدید آلایندگی موتور بهبود یافته و عمر موتور افزایش یافته است. علاوه بر این، 207i پانوراما در حال حاضر در دو نسخه دو سرعته (5 سرعته) و اتوماتیک (4 سرعته) تولید می شود، اما در هنگام تعویض موتور، امکان استفاده از گیربکس اصلاح شده یا نسخه جدید 6 سرعته اتوماتیک از بین می رود. اصلا دیوانه بودن

این هاچ بک دیفرانسیل جلو از نظر مشخصات رانندگی یک خودروی سایز متوسط ​​به حساب می آید و دارای شتاب رسمی 12.6 ثانیه از 0 تا 100 (11.6 ثانیه برای تعویض دنده) و حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت است. نیازهای عادی خود را برآورده کنید و با رقبای هم قیمت خود رقابت کنید. سرسخت بودن اما در هر صورت با توجه به افت کیفیت موتور، تغییرات ایجاد شده برای کاهش آلایندگی و همچنین برنامه ریزی متفاوت ECU، خبری از شتاب عالی تیپ 5 و 6 فرانسوی نیست. مصرف سوخت ترکیبی خودرو نیز حدود 7.1 لیتر در صد کیلومتر (نسخه 6.6 سرعته) است که با استانداردهای امروزی فاصله زیادی دارد اما در مقایسه با مدل هایی مانند ساندرو قابل قبول است. ترمزهای دیسکی چهار چرخ خودرو نیز به خوبی کار می کنند، اما سیستم تعلیق ساده 207i سواری نسبتاً خشک و هندلینگ نسبتاً استانداردی را ارائه می دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو

امکانات و تجهیزات پژو 207 پانورامای اتوماتیک

سقف شیشه ای پژو 207i عملکردی مشابه نسخه سقف فلزی دارد. یعنی اینجا هم با گزینه هایی مانند: سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی مرکزی 7 اینچی و ناوبری ماهواره ای، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان برقی با دکمه های کنترلی، ترمزهای دیسکی چهار چرخ با (ABS، EBD). و EBA)، کیسه هوای ایمنی برای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، شیشه های برقی و آینه های جانبی و موارد دیگر که قابل قبول به نظر می رسد؛ با این حال، کمبود آپشن های مهمی مانند کنترل پایداری الکترونیکی و کیسه هوای جانبی همچنان محسوس است.

فروش اقساطی ایران خودرو

ویژگی های پانورامای اتوماتیک پژو 207

ایربگ

ایربگ راننده و سرنشین، مجموعا دو کیسه هوا

سیستم صوتی

6 بلندگو، صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث

ترمز و پایداری

فروش اقساطی ایران خودرو

سیستم ترمز ضد قفل (ABS، EBD و EBA)، ترمز دیسکی جلو با سیستم خنک کننده، ترمز دیسکی عقب (یا فنجان)

امکانات دیگر

فرمان هیدرولیک (برقی سفارشی در برخی مدل ها)، تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، صندلی های پارچه ای، چرخ های آلومینیومی 14 اینچی (استیل سفارشی در برخی مدل ها)، کروز کنترل، سقف پانوراما یک تکه (باز نمی شود)

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا