اخبار روز

ایران حمله به شیعیان در پاراچنار پاکستان را به شدت محکوم می کند

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله تروریستی به شیعیان در منطقه پاراچنار پاکستان را به شدت محکوم کرد و بر ضرورت مبارزه هماهنگ و قاطع با گروه های تکفیری تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران بر تداوم تلاش ها و اقدامات قاطع برای مبارزه با عاملان جنایات علیه مردم منطقه پاراچنار پاکستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله مسلحانه گروه‌های تکفیری و تندرو به شیعیان در منطقه پاراچنار پاکستان که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها تن از مردم این کشور شد را به شدت محکوم کرد. مردم.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه قلب همه مسلمانان را غمگین کرد و ضمن اینکه مظلومیت مردم منطقه مذکور را به نمایش گذاشت، ماهیت جنایتکارانه جریان های تکفیری و لزوم مبارزه هماهنگ، رادیکال و نیرومند با این جریانات را نیز نشان داد. گروه ها.”

سخنگوی دفتر دیپلماسی کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران هر گونه افراط گرایی را که شیراز، وحدت جهان اسلام و کشور برادر و همسایه پاکستان را هدف قرار داده محکوم کرده و بر لزوم همبستگی همه کشورهای اسلامی در مقابله با تکفیری ها تاکید دارد. -گروه هایی برای مبارزه وی همچنین همکاری کشورهای منطقه در مبارزه مستمر با عاملان، سازمان دهندگان، حامیان و حامیان این حملات تروریستی را ضروری و اجتناب ناپذیر می داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان در مقابله با جریانات تکفیری و تروریستی، بر تداوم تلاش ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات اخیر و نجات جان مردم تاکید کرد. در منطقه پاراچنار

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا