اخبار روز

ایتالیا خواستار جلوگیری از ورود پناهندگان از دریای مدیترانه شد!/جزئیات

جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا، در یک پیام ویدئویی عصر روز جمعه  ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور)  منتشر شد و تاکید شد در صورت لزوم از نیروی دریایی برای جلوگیری از ورود قایق های پناهجویان به لامپدوزا استفاده شود.

گفته می شود ظرفیت مرکز پذیرش موقت پناهجویان در جزیره لامپدوزا ایتالیا بین 400 تا 600 نفر است، اما گفته می شود در روزهای اخیر تعداد افرادی که با قایق به آنجا رسیده اند چند هزار نفر است.

قایق پناهجویان در دریای مدیترانه

 به نقل از دویچه وله؛ نخست وزیر ایتالیا از اتحادیه اروپا خواست تا با توجه به هجوم آوارگان و اوضاع متشنج در جزیره لامپدوزا، برای جلوگیری از رسیدن پناهجویان به این جزیره به هر نحوی همکاری کند.

جورجیا ملونی، در یک پیام ویدیویی که عصر جمعه، 15 سپتامبر (24 شهریور)منتشر شد و تاکید شد که در صورت لزوم نیروی دریایی مستقر شود تا از رسیدن قایق های پناهجویان به لامپدوزا جلوگیری شود.

پناهندگان در مدیترانه

ملونی می گوید که دولت ایتالیا قاطعانه برای مقابله با هجوم پناهجویان به این کشور، به ویژه از دریای مدیترانه، اقدام خواهد کرد.
نخست وزیر ایتالیا همچنین از چارلز میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا خواست تا موضوع مهاجرت را در دستور کار اجلاس اکتبر سال جاری قرار دهد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا