ایا می دانید که حامد بهداد در استانه 50 سالگی است؟

حامد بهداد، بازیگر و نوازنده‌ای است که در تاریخ 26 آبان 1352 در شهر مشهد به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است و پس از شروع کار در یک شرکت تبلیغاتی، با کمک رامبد جوان وارد دنیای بازیگری شد.

اگرچه حامد بهداد در تهران به دنیا آمده است، ولی به دلیل شرایط شغلی پدرش، بزرگ شده در شهر نیشابور و به خاطر اینکه با مردم خراسان و شهرش بسیار ارتباط دارد، به شدت به این منطقه و مردمش علاقه‌مند است.

حامد بهداد در سن 9 سالگی برای اولین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد و از آن زمان عاشق هنرپیشه سینما و تئاتر آمریکایی مارلون براند شد.

در سال 1379، رامبد جوان نقشی در فیلم «آخر بازی» همایون اسعدیان بازی کرد. اما او به من به جای خودش معرفی کرد تا بتوانم تجربه‌ای از بازیگری داشته باشم. این تجربه برای من بسیار ارزشمند بود و از آن پس علاقه‌ای شدید به بازیگری پیدا کردم.

در سال 1379، من با بازی در اپیزود فردا دیر است از سریال «همسفر»، تجربه بازی در قالب تلویزیونی را کسب کردم. پس از آن، در سال 1381 نیز در سریال «جستجو در شهر» به ایفای نقش پرداختم. اما شهرت برایم از سال 1382 با بازی در فیلم «بوتیکم حمید نعمت الله» آغاز شد. در این فیلم که با همبازیانی مانند محمدرضا گلزار، گلشیفته فراهانی و رضا رویگری ساخته شده بود، نقشی را بازی کردم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *