ایان مک کلن بازیگر سرشناس، پس از سقوط از صحنه‌ی نمایش حین اجرای پادشاهان بازیگر در تئاتر نویل کووارد در وست اند لندن، به بیمارستان منتقل شد.

ظاهرا «مک‌کلن» در صحنه‌ای از نبرد تعادل خود را از دست داده و سقوط کرده است. تماشاگران از سالن تئاتر تخلیه شدند و اجرای شب لغو شد. سخنگوی تئاتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که «مک‌کلن» به سرعت و به طور کامل بهبود خواهد یافت و این بازیگر 85ساله روحیه‌ی خوبی دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ایان مک کلن در بیمارستان

در این بیانیه آمده است:

از تماشاگران و عموم مردم به خاطر آرزوهای خوبشان پس از سقوط «ایان» در اجرای امشب پادشاهان بازیگر سپاسگزاریم. تیم درخشان NHS پس از انجام اسکن به ما اطمینان دادند که او به سرعت و به طور کامل بهبود خواهد یافت و ایان روحیه‌ی خوبی دارد.

ایان مک کلن

او در ادامه گفت:

به منظور استراحت برای ایان، تیم تولید تصمیم به لغو اجرای روز 18 ژوئن گرفت. با افرادی که تحت تاثیر این لغو قرار گرفته‌اند، فردا از طریق محل خرید بلیط‌شان تماس گرفته خواهد شد. همچنین از پزشکان «راشل» و «لی» که در میان تماشاگران حضور داشتند و از تمام کارکنان سالن نمایش برای حمایتشان قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حادثه برای «مک کلن» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما