ایالت ها نامزدی هریس را تایید کردند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، شبکه خبری سی ان ان آمریکا می گوید نتایج نظرسنجی خود در 50 ایالت آمریکا نشان می دهد که برخلاف ادعای مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، حضور کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری 2024 به جای جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، که انتخاب مجدد او در 48 ایالت ممنوع نیست.

CNN روز جمعه به وقت محلی گزارش داد که مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، قبل و بعد از خروج جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از انتخابات ریاست جمهوری در 5 نوامبر 2024، اعلام کرد که تغییرات دموکراتیک در برخی از ایالت های آمریکا رخ خواهد داد. «موانع قانونی» در انتخابات نامزدها.

یک نظرسنجی CNN نشان داد که همه مقامات انتخابات ایالتی گفتند حضور هریس به عنوان نامزد رسمی دموکرات ها مشکلی نخواهد داشت. مقامات انتخاباتی در دو ایالت به درخواست CNN برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

جانسون که خود یک وکیل است، روز یکشنبه به ABC News گفت: “معرفی هریس اشتباه است و من فکر می کنم تحت برخی از این قوانین ایالتی معرفی یک نامزد جدید غیرقانونی است.”

او روز دوشنبه در سی ان ان گفت که “در برخی ایالت ها موانعی برای نامزد شدن افراد وجود دارد.”

در همین حال، 48 ایالت و ناحیه کلمبیا که مقامات انتخاباتی در آن‌ها گفته‌اند که رئیس دموکرات با مشکل قانونی مواجه نخواهد شد، هفت انتخابات نزدیک به 2020 را شامل می‌شود که به طور گسترده به عنوان ایالت‌های نوسانی در سال 2024 در نظر گرفته می‌شوند، شامل جورجیا، آریزونا، ویسکانسین، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی. ، میشیگان و نوادا.

این 48 ایالت همچنین شامل 15 ایالتی است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، نامزد جمهوری خواهان در سال 2024، بیشترین آرا را در سال 2020 به دست آورد.

جو بایدن 81 ساله، چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا که در مناظره اخیرش با دونالد ترامپ رسوایی به پا کرد، سرانجام در 21 جولای 2024، یعنی 31 جولای، تحت فشار اعضای حزبش به زندان افتاد. در سال 1403 جمهوری این کشور از مبارزات انتخابات ریاست جمهوری خارج شد.

اندکی پس از خروج بایدن از کمپین انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، کامالا هریس گفت که او به دنبال نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری کشورش از طرف حزب دموکرات برای شکست دونالد ترامپ است.

حزب دموکرات ایالات متحده به طور رسمی نامزد خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر 2024 معرفی نکرده است.

311311

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :