اخبار روز

اگر یکی از هواداران استقلال را به من معرفی کنند، افشاگری می کنم

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: آقای نکونام لطفا در مورد این اتفاقات توضیح دهید. مهدی هاشمی نسب در حاشیه نیست. هاشمی نسب بود که تمام حاشیه تیم را به دوش کشید. بیا و حقیقت را به مردم بگو و بگذار دوستی ما پایدار بماند. یا حقیقت را با جزئیات خواهم گفت.

به گزارش ایرنا، مهدی هاشمی نسب مربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران امروز یکشنبه در خصوص شرکت در مراسم تجلیل از عکاسان به مناسبت روز عکاس اظهار داشت: ابتدا روز عکاس را به عکاسان عزیز تبریک می گویم. تنها کاری که می توانستم برای این عزیزان انجام دهم حضور در این مراسم بود تا بخشی از محبتی که به ما داشتند برگردانم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما رابطه فوتبالیست ها با خبرنگاران بهتر از عکاسان است؟ وی گفت: من شخصاً هم با عکاسان و هم با خبرنگاران ارتباط خوبی داشتم و بی دلیل نبودم که همیشه تیترهای خوبی برای آنها می گذاشتم.

هاشمی نسب در خصوص گذراندن دوره های مربیگری گفت: همانطور که گفتم دنیای بازیگری با دنیای مربیگری کاملا متفاوت است. در این دوره چیزهای زیادی یاد گرفتم که از نظر من مهمترین آنها مدیریت بازیکن، نحوه تمرین و بحث روانشناسی بازیکن بود. سفر کوچینگ یک سفر بی پایان است که چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از درس مربیگری از سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید اما شما نتوانستید با استقلال به توافق برسید. آیا او دلیلی برای این خواسته داشت؟ وی توضیح داد: من 21 سال است که در باشگاه استقلال خط قرمزی به نام هوادار دارم که آیا من را در مقابل هواداران قرار دادند یا خیر. به خاطر مادرم، اگر این اتفاق بیفتد، دیگر دوست نخواهم بود. اگر بگویند مهدی هاشمی نسب برای پول به استقلال نیامده یک سری صحبت های بدون سانسور با شما خبرنگاران خواهم داشت. من نه تهدیدی هستم و نه سعی می کنم پل را برای خودم نگه دارم. دوست ندارم با هواداران استقلال مقایسه شوم.

هاشمی نسب ادامه داد: شب گذشته به همین دلیل قصد داشتم در صفحه مجازی خود پستی منتشر کنم یکی یکی از هواداران استقلال به من پیغام داد و گفت تو که زردی هم بی آب شدی! اما یکی دوستان خوبم را از دست دادم اصلا نمی توانم تحمل کنم وقتی می خواهند مرا به استقلالی ها تقدیم کنند. من با این هواداران زندگی کردم و با آنها جلو رفتم. اگر آنها فکر کنند باهوش هستند و می توانند با بخش رسانه ای که در پشت صحنه دارند مرا در کانون توجه قرار دهند، اتفاق بدی می افتد. من ساکتم آقای نکونام لطفا در مورد این اتفاقات توضیح دهید. مهدی هاشمی نسب در حاشیه نیست. هاشمی نسب بود که تمام حاشیه تیم را به دوش کشید. بیا و حقیقت را به مردم بگو و بگذار دوستی ما پایدار بماند. یا خودم حقیقت را می گویم. از همان روز اول اتفاقات را به آنها بگویید نه آخرین مرحله، مهدی هاشمی نسب برای پول نیامد.

سرمربی سابق استقلال در رابطه با رفاقتش با جواد نکونام گفت: دوستی شما بویی می دهد، نمی دانم چه بویی می دهد یا نه، بعضی ها آنقدر بزرگ نیستند که به آنها بگویند دوست و آنها نمی توانند در برابر صد قدمی که ما برای آنها برداشتیم، دو قدم بردارند. به قول یک فوتبالیست بزرگ می گفت: اگر یکی به ما یک پل را نشان دهد، ما سی و سه پل را به او نشان می دهیم! من اصلا برنامه ای برای بازگشت ندارم. چه باشم و چه نباشم برای موفقیت استقلال دعا می کنم. من فقط یک جا برای موفقیت استقلال دعا نمی کنم، آن هم زمانی که مقابل استقلال بازی می کنم و بعد آرزو می کنم که استقلال ببازد. من به خاطر خودش عاشق استقلال نشدم، به خاطر هوادارانش عاشق استقلال شدم. من را پشت سر هواداران رها نکن!

او به این موضوع اشاره می کرد که آیا نبود برای استقلال مشکلی ایجاد می کند یا خیر؟ وی گفت: تاثیری ندارد، استقلال آنقدر بزرگ است و پیشکسوتان بزرگی دارد و اینکه یک سال مهدی هاشمی نسب را به عنوان مربی پذیرفتند، من به جایی که منصور پورحیدری می نشیند افتخار می کنم. من تا آخر عمر از آنها سپاسگزارم. ممنونم و نمی دانم چگونه محبت هواداران استقلال را برگردانم. من فارسی صحبت می کنم و می گویم مرا جلوی هوادار نگذارید و نگویید هاشمی نسب برای پول نیامده است. اگر فارسی بلد نیستید بخواهید برای شما ترجمه کنند.

هاشمی نسب درباره اینکه گفته اند به خاطر پول با استقلال به توافق نرسیده اند، توضیح داد: اگر پولدار باشم حق دارم پول بگیرم اما چیزهای مهم تری هم هست. همانطور که خانواده ام برایم مهمتر از پول است، هوادار هم برایم مهمتر از پول است. زرنگ نباش من این مکتب حکمت را 21 سال پیش در مدرسه بزرگان فوتبال یاد گرفتم که این را آموزش می داد، اما اگر نشان ندهم که این نجابت من است، مرا اسب تلقی نکنید.

سرمربی سابق استقلال به این فکر می کند که آیا امکان بازگشتش به نیمکت استقلال وجود دارد؟ وی گفت: اصلاً برنامه ای برای بازگشت ندارم، چه باشم و چه نباشم، برای موفقیت استقلال دعا می کنم. من فقط یک جا برای موفقیت استقلال دعا نمی کنم، آن هم زمانی که مقابل استقلال بازی می کنم و بعد آرزو می کنم که استقلال ببازد. من نه به خاطر خود استقلال که به خاطر هوادارانش عاشق استقلال شدم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا