اخبار روز

مراحل پیگیری کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های پمپ بنزین!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، در صورتی که صاحب وسیله نقلیه کارت سوخت خود را در جایگاه جا بگذارد، این کارت سوخت تا 10 روز در همان جایگاه نگهداری می شود و البته خود جایگاهداران باقی ماندن این کارت در جایگاه سوخت خود را در سامانه به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گزارش می‌دهد.

پس از 10 روز در صورت عدم حضور دارنده کارت سوخت، این کارت در محدوده های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل داده می شود. در سایت شرکت ملی صدا و سیما مشخص شده است که هر پمپ بنزین متعلق به کدام منطقه صدا و سیما است و پس از آن مالکان تا سه ماه فرصت دارند برای دریافت کارت سوخت خود به منطقه صدا و سیما مراجعه کنند.

همچنین بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مالکان خودرو در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه ها می توانند این سامانه را به نشانی www.scs.niopdc.ir بررسی و شماره VIN خودرو را وارد کنند. برای اطلاع از محل کارت سوخت و دریافت آن در اسرع وقت. البته ظاهرا به دلیل مشکلات فنی امکان ورود به این سایت وجود ندارد که به صدا و سیما اطلاع رسانی شده تا مشکل برطرف شود.

منبع: فارس


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا