دانستنی ها

اگر نمی خواهید چاق شوید این 5 غذا را برای شام نخورید!

اگر از آن دسته افرادی هستید که شب ها برای شام غذای سنگین می خورید، مرتکب اشتباه بزرگی شده اید. البته این به معنای حذف شام نیست زیرا در هر رژیم لاغری باید شام بخورید زیرا نخوردن شام منجر به تنقلات می شود و می توانید نتیجه بگیرید که تنقلاتی که مصرف می کنید نقش ویژه ای دارند. من به شما کالری بیشتر از شام ندادم!

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به مواد مغذی جذب شده توسط بدن خود توجه کنید. یکی یکی از نکات مهم پرهیز از خوردن شام های چرب و سنگین در شب است. جدا از مشکل تناسب اندام و افزایش وزن، این مشکل باعث می شود دستگاه گوارش شما به سختی بیفتد و با مشکلاتی مواجه شود.

این غذاها را در نظر داشته باشید. اینها را برای ناهار میل کنید، اما سعی کنید آنها را برای شام نخورید:

قرمه سبزی

یکی یکی از بی نظیرترین خورش های ایرانی! افراد کمی هستند که قورمه سبزی را دوست نداشته باشند. اما هر دوی ما می دانیم که این غذای زیبا پر از چربی است. چربی حاصل از سرخ کردن سبزیجات، گوشت و چربی گوشت نیز به این وضعیت کمک می کند. پس برای شام حلقه بزنید!

کباب کوبیده

شام رفتن به رستوران و خوردن کباب ضرری ندارد! اما خوردن مرتب کباب کوبیده برای شام چیز خوبی نیست! ناگفته نماند کباب کوبیده چقدر روغنی است!

پیتزا

III! غذایی که همه دوستش دارند و همچنین شما را چاق می کند! به لطف مقدار فراوان پنیر و افزودنی های مختلف موجود در آن، نقش مهمی در کاهش وزن شما ایفا می کند! از خوردن زیاد پیتزا برای شام خودداری کنید!

فسنجان

یکی یکی از پرطرفدارترین خورش های ایرانی! فسنجان یک اثر هنری است. هرکسی به روش خود این زیبایی را خلق می کند. اما گوشت یا مرغ داخلش به دلیل وزنش به دلیل مقدار گردو و چربی ایجاد شده برای شام مناسب نیست! نه نه، شب هم آن را بردارید!

لازانیا

ایتالیایی جذاب! بوی مطبوع آن همه را عاشق می کند، اما شما را به شدت چاق می کند! پنیر پیتزا، ورقه های لازانیا و سس مخصوص بشامل کافی است تا شما را به چند جلسه باشگاه بازگرداند. شب لازانیا نخورید!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا