اخبار روز سینما

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

زیره یک عامل طبیعی است که به افزایش متابولیسم و ​​کاهش وزن کمک می کند. دانه های زیره دارای خواص ضد التهابی هستند و می توانند مشکلاتی مانند سوء هاضمه، نفخ و سوزش سر دل را تسکین دهند. مصرف زیره هضم غذا را تسهیل می کند و به کنترل وزن سالم کمک می کند و هضم بهتر نیز برای کاهش وزن بسیار مهم است. زیرا هضم ناسالم مانع از جذب بهینه مواد مغذی می شود و می تواند متابولیسم را کند کرده و سوزاندن کالری را دشوار کند.

اگر گرم هستید زیره و اگر سرد هستید زیره سیاه به عنوان دمنوش لاغری مناسب است.


بیشتر بخوانید: کاهش وزن بدون رژیم یا ورزش، فقط خواب!


چای لاغری با لیمو و عناب

استفاده از چای لیموترش همراه با عناب و بادرنجبویه به عنوان دمنوش لاغری اثری باورنکردنی دارد زیرا بین سه عضو مهم بدن یعنی کبد، قلب و مغز تعادل ایجاد می کند و فعالیت بدن را تنظیم می کند.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

چای لاغری رازیانه

در مورد خواص لاغری رازیانه زیاد صحبت کرده ایم و می دانید که این گیاه مفید یکی از بهترین دمنوش ها برای کاهش وزن است.

چای لاغری هل

بله، هل (Elettaria cardamomum) میوه ای از خانواده زنجبیل است و در انواع مختلفی مانند هل سبز، هل سفید و هل سیاه وجود دارد. هل دارای مقدار زیادی فیبر است که می تواند به کنترل اشتها و احساس سیری کمک کند. این ویژگی می تواند به کاهش مصرف غذا و افزایش متابولیسم کمک کند که به نوبه خود منجر به کاهش وزن می شود.

علاوه بر این، هل حاوی ملاتونین است که هورمون مهمی برای تنظیم چربی سوزی و خواب است. مصرف هل در کنار رژیم غذایی سالم و فعالیت های ورزشی می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

دمنوش لاغری گل محمدی

یکی دیگر از بهترین های موجود در لیست دمنوش های لاغری، چای محمدی است که در خواص آن می خوانید که محمدی به کلیه ها کمک می کند تا سدیم اضافی بدن را دفع کنند و در نتیجه سموم را دفع کرده و وضعیت جسمانی را بهبود می بخشند. علاوه بر این گلاب بدن را هیدراته نگه می دارد و در نتیجه از از دست دادن آب بدن جلوگیری می کند.

چای لاغری سریع با نعنا

به خوبی می دانید که یکی از وظایف اصلی کبد سم زدایی از بدن است و این چای با خواص فوق العاده خود به بهبود عملکرد و سلامت کبد کمک می کند. وظیفه سلول های کبد تجزیه چربی ها و استفاده از آنها به عنوان انرژی برای بدن است و چای نعناع قاصدک در این امر مهم چربی سوزی به کبد کمک می کند.

چای لاغری اسطوخودوس

اسطوخودوس برای درمان فشار خون بالا، بی خوابی و دیابت بسیار مفید است. آنتی اکسیدان بالای این گیاه منجر به سم زدایی روده ها و کاهش جذب چربی و در نهایت بهبود آمادگی جسمانی می شود.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

چای لاغری جعفری

همانطور که خوردن جعفری تازه خواص درمانی زیادی دارد، چای جعفری نیز باعث کاهش وزن و سم زدایی بدن می شود. به شرطی که 2 قاشق غذاخوری جعفری خشک را در آب جوش بریزید و بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس آن را صاف کرده و میل کنید.

نوشیدنی لاغری با جینسینگ

جینسینگ در میان خواص فراوانی که دارد، تاثیر مثبتی بر متابولیسم بدن دارد و در نتیجه چربی های اضافی را از بین می برد. ورزشکارانی که تمرینات خود را با هدف کاهش وزن انجام می دهند از این دمنوش با هدف حفظ انرژی بدن در حین ورزش استفاده می کنند.

چای لاغری زرشک

این میوه محبوب اثر لاغری دارد و چای زرشک به عنوان یک دمنوش گیاهی لاغری باعث افزایش چربی سوزی در بدن می شود.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

نوشیدنی چای سبز برای کاهش وزن.

آیا می توان در مورد کاهش وزن صحبت کرد و چای سبز به عنوان یک نسخه قوی برای آب کردن چربی های شکم و پهلو در لیست توصیه شده نیست؟ میزان مصرف چای سبز برای کاهش وزن بستگی به شرایط بدنی شما دارد، همچنین می توانید با افزودن زنجبیل به این چای و تهیه چای لاغری زنجبیل و چای سبز، اثر چربی سوزی آن را افزایش دهید.

چای لاغری مریم گلی

حتما عنوان بهترین نوشیدنی لاغری یک ماهه را شنیده اید; دمنوشی به نام چای لاغری مارگولی که به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها برای کاهش وزن و آب کردن چربی های شکم و پهلو شناخته می شود. برگ مریم گلی سرشار از آنتی اکسیدان در درمان نفخ و سوء هاضمه موثر است و برای کاهش کلسترول بد خون توصیه می شود.

چای زردچوبه برای کاهش وزن

در مورد خواص لاغری و چربی سوزی زردچوبه صحبت کرده ایم و می دانید که این ادویه محبوب سرعت چربی سوزی را افزایش می دهد.

چای لیمو برای کاهش وزن

چای لیمو، البته بدون شکر، به عنوان بهترین دمنوش لاغری معده شناخته می شود که کاهش وزن را سریعتر و راحت تر می کند. نوع اثر چای لیمو برای کاهش وزن به دلیل خواص ضد چاقی این گیاه است.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

کاهش وزن با چای سفید

اگر می خواهید با یک چای لاغری خانگی سریع آشنا شوید، حتما چای سفید را امتحان کنید. چای سفید با سوزاندن چربی و جلوگیری از تشکیل سلول های چربی جدید در بدن به کاهش وزن کمک می کند.

چای ماچا برای کاهش وزن

با توجه به خواص این دمنوش، بسیاری از افراد چای ماچا را به عنوان بهترین چای لاغری توصیه می کنند زیرا کاهش وزن و چربی سوزی را کمی آسان می کند. اگر به دنبال چایی برای لاغری شکم و پهلو هستید و می خواهید لاغری ران های خود را تجربه کنید، چای ماچا بهترین گزینه برای شماست.

چای لاغری رزماری

اثر لاغری رزماری یکی از ده ها خاصیت آن است که در این قسمت بیشترین توجه به آن شده است. جالب است بدانید که علاوه بر کاهش وزن با چای رزماری، می توانید با بوییدن این ادویه اشتهای خود را کاهش دهید و لاغر شوید.

اگر می خواهید در کمتر از دو هفته خوش اندام شوید، این دمنوش ها را امتحان کنید

نوشیدنی لاغری قهوه سبز.

قهوه سبز را می توان یک نوشیدنی لاغری در نظر گرفت، اما شایان ذکر است که بررسی مطالعات انسانی نشان داده است که عصاره قهوه سبز می تواند به کاهش وزن کمک کند، اما اثرات مستند قهوه سبز بر کاهش وزن کم است و مطالعات طولانی مدت آنها را نشان می دهد. . خیر

بهترین زمان برای نوشیدن چای لاغری

از بهترین زمان مصرف چای گزنه برای کاهش وزن و سایر دستور العمل های لاغری پرسیدید، پاسخ دادیم که بستگی به وضعیت بدن، نوع چای و قصد مصرف شما دارد، اما در زمان میان وعده زمان مناسبی برای مصرف نوشیدنی است. سوزاندن چربی.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا