اخبار روز سینما

اگر قصد مردن دارید این 4 عمل زیبایی را امتحان کنید! / زیبایی به چه قیمت؟

عمل های جراحی سریع ترین راه رسیدن به تغییر دلخواهمان هستند اما گاهی بسیار خطرناکند و سلامت فرد را به خطر می‌اندازند. حتی ممکن است باعث مرگ افراد شود. در ادامه 4 عمل خطرناک را از زبان حرفه ای های این حوزه می شنویم.

کتاب کن و من را زیبا کن: 4 عمل زیبا که تو را می کشد!

تغییر سریع ظاهر افراد از طریق جراحی پلاستیک امکان پذیر است. اما بیایید با واقعیت جراحی زیبایی روبرو شویم: این که، مانند همه جراحی ها، می تواند خطرناک باشد، یا به دلیل ماهیت خود عمل یا به دلیل عوارض جدی که بعد عمل به وجود می آید.

این 4 عمل زیبایی شما را می کشد!

در این مقاله با دو جراح پلاستیک مصاحبه کرده ایم تا مشخص شود که کدام روش های جراحی زیبایی خطرناک ترین هستند و در نتیجه هر جراحی کدام عوارض خطرناکی ممکن است ایجاد شود.

این 4 عمل زیبایی شما را می کشد!

لیفت باسن برزیلی روشی محبوب اما خطرناک است

به گفته جراح پلاستیک دکتر استیون آیپ، بسیاری از افراد برای لیفت باسن برزیلی صف می کشند تا از طریق روشی که ناحیه باسن را با تزریق چربی بزرگ می کند، به رویاهای خود برسند. وی با بیان اینکه استفاده از سیلیکون به عنوان پرکننده خطرناک است، گفت: اغلب این چربی از سایر نواحی بدن خارج می شود اما گاهی اوقات اگر فرد بیش از حد لاغر باشد به فیلر یا کاشت متوسل می شود.

کتاب کن و من را زیبا کن: 4 عمل زیبا که تو را می کشد!

دکتر استیون آیپ افزود: علاوه بر این، با افزایش پرکننده های تقلبی در بازار و بسیاری از پزشکان غیرقانونی، این روش خطرناک شده است. چه از چربی یا پرکننده استفاده کنید، یکی از عوامل خطر اصلی برای این روش تزریق است. چربی می تواند به اشتباه وارد سیاهرگ شود و چربی یا پرکننده ها می توانند وارد جریان خون و سپس سیستم گردش خون شوند و به طور بالقوه باعث آمبولی ریه شوند که کشنده است.

این 4 عمل زیبایی شما را می کشد!

جراحی شکم به آن سادگی که به نظر می‌رسد نیست

ممکن است به نظر آسان به نظر برسد که از شر چربی های اضافی شکم خلاص شوید تا شکمتان صاف تر به نظر برسد، اما دکتر آیپ می گوید که ابدومینوپلاستی که به نام جراحی شکم نیز شناخته می شود، می تواند باعث لخته شدن خون شود. وی گفت: در این روش ماهیچه های شکمی را که می توانند قسمت میانی شما را حمایت کنند، سفت می کنید. بهبودی این جراحی می تواند خطرناک باشد زیرا نباید خم شوید و باید بی حرکت بمانید. لخته های خون نیز می توانند وارد ریه های شما شوند.

این 4 عمل زیبایی شما را می کشد!

لیپوساکشن با حجم زیاد، می‌تواند بیمار را در شوک واقعی قرار دهد

اگر به دنبال خلاص شدن از شر بسیاری از چربی ها به یکباره هستید، لیپوساکشن گسترده ممکن است راه حل به نظر برسد، اما خطرات خاص خود را دارد. دکتر آیپ گفت: این روش می تواند باعث جابجایی مایع در بدن شود که به نوبه خود باعث کم آبی بدن و احتمالا شوک هیپوولمیک می شود.

این 4 عمل زیبایی شما را می کشد!

تزریق سیلیکون مایع به صورت خطرناک است

به گفته دکتر دیوید شفر، جراح پلاستیک نیویورک، جراحان غیرپلاستیک و افراد آموزش ندیده اغلب این عمل خطرناک را به ضرر بیمار انجام می دهند. وی گفت: نتایج این تزریق می تواند منجر به تغییر شکل مادام العمر و نیاز به عمل جراحی برای برداشتن سیلیکون مایع شود. سیلیکون مایع می تواند باعث واکنش جسم خارجی، جرم و عفونت شود. بنابراین از پرکننده های پوستی ایمن، مانند اسید هیالورونیک (به عنوان مثال، Juvederm) یا هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (مانند Radiesse) استفاده کنید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا