اخبار روز

اگر صدمه دیده باشی من همسرم را ملاقات نمی کنم!

کینگزلی کومان، هافبک فرانسوی اف سی بایرن مونیخ از مصدومیت هایش ناراحت نیست، بلکه از اتفاقی که برای آنها افتاده خوشحال است!

به گزارش “ورزش سه”، کینگزلی کومان در 27 ژانویه مقابل آگزبورگ از ناحیه رباط صلیبی زانوی چپ خود دچار پارگی شد و امروز نیز از میادین دور است.

او به دلیل این مصدومیت نتوانست در بازی سرنوشت ساز مقابل دورتموند به میدان برود و اخیرا در تمرینات بایرن به آرامی سپری می کند.

کومان با وجود صدماتی که تا به امروز متحمل شده، معتقد است که نباید از هیچ چالشی در زندگی خسته شود و اگر در سال 2018 خود را مجروح نمی کرد، شاید همسرش را ملاقات نمی کرد!

کومان در گفت و گو با سایت رسمی اف سی بایرن در مورد مصدومیتش گفت: گاهی اوقات مصدومیت مایه نعمت است زیرا در جام جهانی 2018 با همسرم آشنا شدم! اگر در جام جهانی بودم، زن نداشتم. الان دارم.» زن و بچه داشتن، گاهی که: «این یک نعمت است. باید ادامه بدی گاهی اوقات، اتفاقات به دلیل خاصی رخ میدهند. گاهی اوقات نه. همیشه باید بجنگی، زندگی همین است.»

شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا؟

من هرگز از این جام خسته نمی شوم. این جام زیباترین تجربه من در بایرن است. رسیدن به آن بسیار بسیار سخت بود، اما ما آن را انجام دادیم. این قهرمانی همیشه در قلب من باقی خواهد ماند. من می خواهم دوباره آن را احساس کنم. ما باید از هر چیزی که داریم استفاده کنیم. کار آسانی نیست، اما شاید بتوانیم امسال آن را انجام دهیم. الان همه چیز خوب نیست، اما هنوز امیدواریم. و با امید هر چیزی ممکن است.

کمک به بازیکنان جدید؟

سعی می کنم با همه بازیکنان دوست باشم. مانند Matisse DiLicht یا Dayot Opamcano در اولین بو و همچنین Joao Nos. واضح است که من با بازیکنان فرانسوی احساس راحتی بیشتری می کنم زیرا فرانسوی زبان مادری من است. با بازیکنان غیر آلمانی هم رابطه خوبی دارم چون احساس ترک وطن و آمدن به شهر جدید را می دانم. آسان نیست، وقتی جوان هستید سخت تر است.

زندگی در بایرن مونیخ؟

من وقتی 19 ساله بودم به اینجا آمدم، فقط یک پسر کوچک. من الان تقریبا 28 ساله هستم. بسیاری از خاطرات من در اینجا ساخته شده است. این باشگاه برای من ارزش زیادی دارد. من بسیار راضی، خوشحال و همچنین بسیار مفتخرم، اما هنوز چیزی تمام نشده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا