بر اساس اطلاعات، در عوض، در اسلام ما که قرآن نماینده تام آن است، حداقل در پنج جا پیامبری ترسیم و تعریف شده بود و اگر گوشتش تلخ بود، مردم از او دور می شدند. شخصیت او بسیار بزرگ است، نسبت به جهانیان رئوف است، در بیان و بردباری سخاوتمند و نسبت به پیروان و حتی دشمنانش مهربان است – جز در مواردی که جنگ و اختلاف را بر او تحمیل کنند – بخشنده و بخشنده است. . آری، این پیامبر ما است و اسلام ما این است. به خاطر دین همین دین ما را بس است و باید به دین خود وفادار بمانید و نماز بخوانید.
این روزنامه افزود: اما چه شده است که هوس های دنیوی و رقابت های سیاسی و ائتلاف های جناحی رقیب گوشت پیامبر رحمت ما را در طعم دگرگون شده آن چنان تلخ کرده است؟ او احتمالاً در راهروهای درونی خود رازی دارد که شادی خود را در تظاهرات اسلام رحمانی می بیند و به احتمال زیاد وقتی تلخی دمیدن در شیپور اسلام را از دست داد، در امور رسمی و رسمی چیزی برای دمیدن ندارد. بوق های غیر رسمی را برای او بیابید و به همنوازانش این حق را می دهم که روزی انگیزه رسالتی را که پیامبر رحمت آن را کمال اخلاق نامیده است زیر سوال ببرد و اگر کسی با او مخالفت نکرد بلندتر از آن فریاد بزند. گوشت پیغمبر و علی را در زیر عمل جراحی سیاسی و قبیله ای او تلخ می یابم… و چقدر خوشحالم که هنوز طعم قبیله ما در آش سلف صالح ثابت است، شیرینی گوشت پیامبران رحمت هنوز در کنار تربتی که هنگام تولدش کام او را لمس کردند، احساس شیرینی و دلپذیری می کند.